Uchwała Nr IV/26/03

Rady Miejskiej w Dobrej

z dnia 25 lutego 2003 r.

 

w sprawie: zmiany budżetu na 2003 r.

 

            Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 ze zmianami), art. 109, art. 117, art. 124 ust. 1 i 2 pkt. 1 oraz ustęp 3, art. 128 ust. 2 pkt.1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 155, poz. 1014 ze zmianami)

            Rada Miejska w Dobrej u c h w a l a , co następuje:

 

§ 1

 

 

W uchwale nr III/24/02 z dnia 30 grudnia 2002 r. Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie budżetu gminy na 2003 r. wprowadza się następujące zmiany:

 

1.      W § 1 uchwały kwotę dochodów w wysokości 8.315.405,00 zł w tym:

-          dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie – 755.160,00 zł zastępuje się kwotą w wysokości 8.317.276,00 zł w tym:

-          dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie – 749.860,00    

 

2.      W § 2 uchwały kwotę wydatków w wysokości 8.032.705,00 zł w tym:

-          wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz  innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 755.160,00 zł zastępuje się kwotą w wysokości 8.034.576,00 zł w tym:

-          wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz  innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 749.860,00

 

3.      W załączniku nr 1 do uchwały „Dochody budżetu na 2003 r.” wprowadza się następujące  zmiany:

 

a)        zwiększa się plan dochodów budżetu o kwotę 26.758,00   z tego:

 

Dochody - zadania własne

 

dz. 758

rozdz. 75801

§ 292

o kwotę

24.258,00 zł

              

 

 

Dochody - zadania zlecone

 

dz. 853

rozdz. 85313

§ 201

o kwotę

2.500,00 zł

 

 

b)        zmniejsza się plan dochodów budżetu o kwotę 24.887,00   z tego:

 

Dochody - zadania własne

 

dz. 756

rozdz. 75621

§ 001

o kwotę

16.456,00 zł

dz. 758

rozdz. 75802

§ 292

o kwotę

631,00

 

 

Dochody - zadania zlecone

 

dz. 750

rozdz. 75011

§ 201

o kwotę

200,00 zł

dz. 853

rozdz. 85316

§ 201

o kwotę

7.600,00 zł

 

 

4.      W załączniku nr 2 do uchwały „Wydatki budżetu na 2003 r.” wprowadza się następujące  zmiany:

 

a)        zwiększa się plan wydatków budżetu o kwotę 9.671,00   z tego:

 

 

Wydatki - zadania własne

 

dz. 750

rozdz. 75023

§ 4270

o kwotę

7.171,00 zł

 

 

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 853

rozdz. 85313

§ 4130

o kwotę

2.500,00 zł

 

 

b)        zmniejsza się plan wydatków budżetu o kwotę 7.800,00   z tego:

 

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 750

rozdz. 75011

§ 4010

o kwotę

166,00 zł

 

 

§ 4110

o kwotę

30,00 zł

 

 

§ 4120

o kwotę

4,00 zł

dz. 853

rozdz. 85316

§ 3110

o kwotę

7.600 zł

 

§ 2

Wykonanie niniejszej powierza się Burmistrzowi Dobrej.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

U  z  a  s  a  d  n  i  e  n  i  e

 

do uchwały Nr IV/26/03 Rady Miejskiej w Dobrej

z dnia 25 lutego 2002 r. w sprawie zmiany budżetu na 2003 rok

 

            Powyższą uchwałą dokonuje się następujących zmian:

 

1.       

Zwiększa się dochody o kwotę 26.758,00 zł z tego:

 

Dochody – zadania  własne

 

dz. 758 rozdz. 75801

24.258,00 zł 

część oświatowa subwencji  ogólnej                                       

 

Dochody – zadania  zlecone

 

dz. 853 rozdz. 85313

2.500,00 zł

dotacja na składki na ubezpieczenia   zdrowotne

2.       

Zmniejsza się dochody budżetu o kwotę 24.887,00 zł z tego:

 

Dochody - zadania własne

 

dz. 756 rozdz. 75621

16.456,00 zł

podatek dochodowy od osób fizycznych

 

dz. 758 rozdz. 75802

631,00 zł

część podstawowa subwencji  ogólnej

 

Dochody - zadania zlecone

 

dz. 750 rozdz. 75011

200,00 zł

dotacja dla Urzędu Stanu  Cywilnego, ewidencja ludności, Obrona Cywilna

 

dz. 853 rozdz. 85316

7.600,00 zł

dotacja na zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze

3.       

Zwiększa się plan wydatków budżetu o kwotę 9.671,00 zł z tego:

 

Wydatki - zadania własne

 

dz. 750 rozdz. 75023

7.171,00 

usługi remontowe w  budynku Urzędu Gminy 

 

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 853 rozdz. 85313

2.500,00 zł

S+kładki na ubezpieczenia  zdrowotne

4.       

Zmniejsza się plan wydatków budżetu o kwotę 7.800,00 zł z tego:

 

Wydatki - zadania zlecone

 

Dz. 750 rozdz. 75011

200,00 zł

wynagrodzenia osobowe i pochodne od wynagrodzeń

 

Dz. 853 rozdz. 85316

7.600,00 

zasiłki rodzinne, wychowawcze i pielęgnacyjne