ZARZĄDZENIE Nr 16/2015
Burmistrza Dobrej z dnia 3 lipca 2015 r.


w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektów statutów wszystkich sołectw Gminy Dobra.

Na podstawie art. 5a ust. 2 w związku z art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.  o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 ze zmianami) oraz § 9 uchwały  Nr IV/29/2015 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 26 lutego 2015 r. w sprawie zasad
i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami sołectw Gminy Dobra, zarządzam, co następuje:

§ 1.

 W okresie od 6 lipca 2015 r. do 31 lipca 2015 r. przeprowadza się konsultacje społeczne dotyczące projektów statutów wszystkich sołectw Gminy Dobra. Przedmiotem konsultacji jest projekt wzorcowego statutu stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia.

§ 2.

Konsultacje mają na celu poznanie opinii mieszkańców poszczególnych sołectw Gminy Dobra na temat proponowanego projektu statutu.

§ 3.

Konsultacje przeprowadza się w formie zgłaszania uwag lub propozycji mieszkańców na formularzu konsultacyjnym, stanowiącym zał. Nr 2 do zarządzenia, składanym osobiście  w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrej (p. nr 8, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra) lub za pośrednictwem poczty oraz przesłany w formie elektronicznej (w postaci skanu wypełnionego i podpisanego formularza konsultacyjnego) na adres: sekretariat@dobra24.pl z dopiskiem: „Konsultacje – projekt statutów sołectw”.

§ 4.

Treść obwieszczenia konsultacji społecznych stanowi załącznik Nr 3 do niniejszego Zarządzenia.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz Dobrej

/-/ Andrzej Piątkowski