w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad :
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawy samorządu.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej.
8. Absolutorium dla Burmistrza Dobrej za 2014 r.
a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dobra za
2014 r.
b) przedstawienie sprawozdania finansowego gminy Dobra za 2014 r.
c) przedstawienie informacji o stanie mienia Gminy Dobra
d) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu
z wykonania budżetu gminy Dobra za 2014 r.
e) dyskusja
f) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii
o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium
g) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej w przedmiocie absolutorium z wykonania budżetu gminy Dobra za 2014 r.
h) zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem
z wykonania budżetu gminy Dobra za 2014 r. – projekt nr VII/51/15
i) głosowanie nad absolutorium dla Burmistrza Dobrej z tytułu wykonania budżetu za 2014 rok– projekt nr VII/52/15
9. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) zmiany uchwały budżetowej na 2015 rok – projekt Nr VII/53/15,
10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
11. Wolne wnioski.
12. Zamknięcie obrad.
Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 j. t.) Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Sebastian Gwizdalski