Zapraszenie

 na VII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu  25 czerwca 2015 r. (czwartek) o godz. 900 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej.

Porządek obrad :

1.   Otwarcie Sesji.

2.   Stwierdzenie quorum.

3.   Przedstawienie porządku obrad.

4.   Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

5.   Interpelacje i zapytania radnych.

6.   Sprawy samorządu.

7.   Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z  działalności międzysesyjnej.

8.   Absolutorium dla Burmistrza Dobrej za 2014 r.

a)         przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dobra za
2014 r.

b)         przedstawienie sprawozdania finansowego gminy Dobra za 2014 r.

c)         przedstawienie informacji o stanie mienia Gminy Dobra

d)        przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu
z wykonania budżetu gminy Dobra za 2014 r.

e)         dyskusja

f)          przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii
o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium

g)         przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej w przedmiocie absolutorium z wykonania budżetu gminy Dobra za 2014 r.

h)         zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem
z wykonania budżetu gminy Dobra za 2014 r. – projekt nr VII/51/15

i)          głosowanie nad absolutorium dla Burmistrza Dobrej z tytułu wykonania budżetu za 2014 rok– projekt nr VII/52/15

   9. Podjęcie uchwał w sprawie:

           1)       zmiany uchwały budżetowej na 2015 rokprojekt Nr VII/53/15,

 

10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski.

12. Zamknięcie obrad.

Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 j. t.)                              Przewodniczący
                    Rady Miejskiej w Dobrej

          /-/  Sebastian Gwizdalski