OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra , plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-cio miejscowego, do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby na wózku inwalidzkim, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-cio miejscowego, do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby na wózku inwalidzkim - na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Parametry techniczne pojazdu wymagane przez Zamawiającego (1): Fabrycznie nowy min 2013r. lub 2014r.Rozstaw osi powyżej 3300 mm. Lakier akrylowy - bez dopłaty - preferowany kolor jasny. Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, powyżej 100KM, norma min. EURO 5. Oryginalne kombi 9 osobowe. Z wyposażeniem: Immobiliser, centralny zamek z pilotem - fabryczny, izolacja dźwiękowo-termiczna, autoalarm - fabryczny, wspomaganie układu kierowniczego, układ hamulcowy z ABS, hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu, systemy kontroli trakcji : układ EDS lub równoważny, systemy kontroli trakcji : układ ASR lub równoważny, systemy kontroli trakcji : układ MSR lub równoważny, systemy kontroli trakcji : układ ESP, niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem, napęd na koła przednie lub tylne, obrotomierz elektroniczny, lusterka boczne elektrycznie regulowane i podgrzewane, skrzynia biegów min 5- biegowa mechaniczna, klimatyzacja z min. półautomatyczną regulacją, poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami dla kierowcy i pasażera, zagłówki z regulacją wysokości na wszystkich siedzeniach, regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach, zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy, całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne / atermiczne, wycieraczki szyby przedniej z dwustopniowa regulacją prędkości i spryskiwaczem, przesuwne prawe drzwi boczne, tylne drzwi podnoszone do góry z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem, czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa dla kierowcy, stopień wejściowy boczny oświetlony, oświetlenie w podsufitce gniazdo 12V w kabinie, wentylacja kabiny z recyrkulacją, filtr przeciwpyłowy, drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział pasażerski, elektrycznie regulowane przednie szyby boczne, fotel kierowcy z regulacją wysokości , podparciem odcinka lędźwiowego i podłokietnikami, podwójne siedzenie pasażerskie z przodu, wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń 2 + 1 miejscowe, składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń 3 miejscowy, wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe, światła do jazdy dziennej włączane automatycznie, sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach, lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego i poziomu płynu, pełna tapicerka przedziału pasażerskiego, podsufitówka welurowa lub materiałowa, pełne tapicerowanie boków pojazdu, uchwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie z przedziału pasażerskiego, rolety na bocznych szybach przedziału pasażerskiego, reflektory przednie halogenowe +regulacja zasięgu, trzecie światło stop+ światło przeciwmgielne z tyłu, przygotowanie do montażu radia - antena, głośniki szerokopasmowe Radio z odtwarzaczem CD, pojazd powinien być wyposażony w fabryczny czujniki parkowania z tyłu, opony zimowe - 4 szt., pełnowymiarowe koło zapasowe, kartę pojazdu, trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę oraz apteczkę ,fartuchy przeciwbłotne, komplet dywaników gumowych w kabinie kierowcy. Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku: Wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie: fotel 3 osobowy z 3 rzędu i fotel 2 osobowy + 1 osobowy z 2 rzędu, wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa, schowek - miejsce na pasy, szyny wzdłuż mocujące 1wózek w podłodze pojazdu, komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego do szyn, pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim, najazdy teleskopowe aluminiowe z powłoką antypoślizgową umożliwiająca wprowadzenie wózka z tyłu do pojazdu, oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych. Minimalne warunki gwarancji: 24 miesiące bez limitu kilometrów, 36 miesięcy na powłokę lakierniczą, 144 miesiące na perforację elementów nadwozia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według załącznika do SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według załącznika do SIWZ
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według załącznika do SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według załącznika do SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według załącznika do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty mogą nastąpić zgodnie z poniższymi zapisami: Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia umownego terminu w przypadku: a. działania tzw. siły wyższej b. z przyczyn zależnych od Zamawiającego c. okoliczności, których nie można było przewidzieć, d. terminów wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca swoje żądanie przedłużenia umownego terminu wykonania zamówienia przedkłada Zamawiającemu pisemnie podając nowy termin zakończenia zamówienia wraz z uzasadnieniem faktycznym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10 62 - 730 Dobra Sekretariat (pok. nr 8).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10 62 - 730 Dobra Sekretariat (pok. nr 8).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Wyrównywania Różnic Między Regionami II.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie