Burmistrz Dobrej ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa drogi gminnej w m. Mikulice - Marcinów"
Oznaczenie sprawy: IGOŚR.271.5.2013
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Zamawiający:
GMINA DOBRA
Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
Telefon: 0632799939 Fax: 0632799941
Adres e-mail:um@dobr24. Witryna: www.dobra24.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Przebudowa drogi gminnej w m. Mikulice – Marcinów
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia: obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
Roboty pomiarowe na odcinku - 260 m
Ręczne czyszczenie poboczy z trawy i chwastów - 520 m2
Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia: gęstych/ powyżej 60% powierzchni/ - skarpy w obrębie przepustu – 0,010 ha
Wywożenie gałęzi poza teren budowy – 3,4 mp
Wywożenie karpiny poza teren budowy – 1,2 mp
Mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża - 1560,00 m2
Wykonanie koryta o głębokości 20 cm na całej szerokości jezdni - 1170,00 m2
Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1170,00 m2
Remonty cząstkowe podbudowy żwirowej z zagęszczeniem mechanicznym przy głębokości do 5 cm - 540,00 m2
Podbudowa z kruszywa naturalnego o gr warstwy 5cm - 1170 m2
Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 1170,00 m2
Skropienie warstwy nawierzchni emulsją asfaltową 0,8kg/m2 – 1170,00 m2
Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych dla KR1-KR2 AC11S z transportem o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm -1040,00 m2
Formowanie poboczy z gruntu kat. I-II dostarczanego samochodami samowyładowczymi – 104,00 m2
Plantowanie obrobienie na czysto poboczy w gruncie kat. I-III – 520 m2
Bariery ochronne stalowe jednostronne na istniejącym przepuście - 32,0 m
Remont ścianek czołowych przepustu 2x150 cm i podwyższenie ścianek czołowych bloczkami betonowymi M6 na długości 2x5 m i wysokości po 0,5 m- 2 szt.
Zakończenia barier stalowych jednostronnych – 4 szt.
Zakup dostawa i montaż słupków pionowych znaków drogowych – 3,0 szt.
Zakup dostawa i montaż tablic do znaków drogowych – 4,00 szt.
Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 5 egz.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z warunkami BHP, warunkami technicznego wykonania, obowiązującymi normami i współczesną wiedzą budowlaną.
Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
Uwaga: kosztorys ofertowy jest jedynie elementem pomocniczym pomocnym. Cena jest cena ryczałtową wobec czego Wykonawca winien wycenić wszystkie roboty budowlane zawarte w dokumentacji projektowej oraz zapoznać się ze stanem faktycznym na terenie inwestycji.
Uwaga: Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie.
Wspólny słownik zamówień kod główny CPV |
|
3. Od wykonawców wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:
1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Zgodnie z art. 45 ust.3 w/w ustawy wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
tj. w terminie do dnia 24/10/ 2013 roku, godz. 09:45
W przypadku formy niepieniężnej kopię dokumentu należy dostarczyć do kasy Urzędu Miejskiego w Dobrej w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
„Wadium na przebudowę drogi gminnej w m. Mikulice – Marcinów”
Urząd Miejski w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10
62 - 730 Dobra.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
do dnia 18.11.2013 roku
5. Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać za pobraniem pocztowym lub osobiście – cena 20 PLN w Siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej (pok. nr 6), Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
6. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
w sprawach formalnych – Pan Marek Świętochowski pok. Nr 6, Tel: 0632799939
w sprawach merytorycznych – Pan Marek Świętochowski
Telefon: 0632799939 faks: 063 279 99 41 e-mail:………………
Informacji udzielać będą w godzinach od 800 do 1500.
7. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
1.1 Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, lub zostali zobowiązani do zapłaty kary umownej, jeżeli szkoda ta lub obowiązek zapłaty kary umownej wynosiły nie mniej niż 5% wartości realizowanego zamówienia i zostały stwierdzone orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
1a) wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;
11) wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, z wyłączeniem czynności wykonywanych podczas dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ust. 1, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
2) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;
3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
4) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
5) należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia
1.2 Akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia tych warunków będzie odbywała się na podstawie stosownych zaświadczeń i oświadczeń wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. Oświadczenia lub dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), jakie musi dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wszystkie wymagane odpisy i zaświadczenia muszą mieć aktualne daty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane;
Miejsce publikacji: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami;
8.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo
zamówień publicznych; - należy złożyć n/w dokumenty
1. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy – załącznik nr 2
2. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 w/w ustawy – załącznik nr 3
3. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy – załącznik nr 4
4. oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona upadłość oferenta; – załącznik nr 5
5. koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym – załącznik nr 6
6. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; – załącznik nr 7
7. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; – załącznik nr 8
8. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; – załącznik nr 9
9. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – załącznik nr 10
10. oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 19.
8.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- należy złożyć n/w dokumenty
1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - załącznik nr 11
warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego jest wykazanie przez oferenta co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości robót brutto min. 80 000,00 zł długość odcinka min 260 mb odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zakresie budowy dróg obejmującym wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego oraz nawierzchni z masy asfaltowej odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia publicznego, którą oferent wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat - należy dołączyć dokumenty (referencje lub protokoły odbioru końcowego) potwierdzające należyte wykonanie w/w roboty budowlanej - załącznik nr 11.
2. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; - załącznik nr 12
3. oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- załącznik nr 13
4. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik nr 14
warunkiem udziału jest wykazanie osoby które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach - min 1 osoba w posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
5. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - załącznik nr 15.
8.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty
1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - złożone na załączniku nr 16
warunkiem udziału w postępowaniu jest wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)
2. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 17
warunkiem udziału w postępowaniu jest
wykazanie, iż wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy złotych).
8.4 Dokumenty podmiotów zagranicznych | ||||||
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: | ||||||
1. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: | ||||||
| ||||||
|
8.5 Forma dokumentów.
Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający
pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie
zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego
9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie zamierza:
a) zawrzeć umowy ramowej,
b) ustanowić dynamicznego systemu zakupów,
c) dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12. Oferty należy składać do dnia 24.10.2013 r. do godziny 09:45 w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat pokój nr 8.
13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.10.2013 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego w sali nr 13 – pierwsze piętro.
14. Wykonawcy będą związani ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
15. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
A/ Cena - 100%.
Niniejsze ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym UZP oraz na stronie internetowej zamawiającego.
Sporządził Marek Świętochowski |
....................................................................... |
Zatwierdził do realizacji Andrzej Piątkowski Burmistrz Dobrej |
................................................................................ |
Załączniki (13) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Jacek Gajewski |
Data utworzenia: | 2013-10-08 15:18:35 |
Wprowadził do systemu: | Jacek Gajewski |
Data wprowadzenia: | 2013-10-08 15:18:40 |
Opublikował: | Jacek Gajewski |
Data publikacji: | 2013-10-08 15:20:58 |
Ostatnia zmiana: | 2013-10-25 15:02:17 |
Ilość wyświetleń: | 1754 |