OGŁOSZENIE
Burmistrza Dobrej
z dnia 4 października 2013 roku.
Burmistrz Dobrej ogłasza przeprowadzenie konsultacji projektu „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2014”.
Uprzejmie informuję, iż trwają prace związane z opracowaniem Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2014”.
W związku z powyższym, zapraszam organizacje pozarządowe oraz podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego z terenu Gminy Dobra do zgłaszania oczekiwanych form współpracy i proponowanych zadań publicznych priorytetowych, które Państwa zdaniem powinny być zlecone przez Burmistrza Dobrej w 2014 roku.
Propozycje prosimy zgłaszać na formularzu, który wraz z projektem Programu jest dostępny na stronie internetowej gminy tj. www.dobra.nowoczesnagmina.pl (aktualności, ogłoszenia/pożytek publiczny), www.dobra24.pl w terminie:
od dnia 4 października 2013r. do 31 października 2013r.,
na jeden z nw. sposobów:
1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: promocja@dobra24.pl
2. za pośrednictwem poczty na adres: Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra lub osobiście w Urzędzie Miejskim w Dobrej (pok. nr 11)
Na kopercie lub w tytule e-maila należy wpisać:
„Zgłoszenie propozycji do projektu programu współpracy na rok 2014”.
Jednocześnie, informuję, że zgłoszenie propozycji do programu nie jest jednoznaczne z umieszczeniem ich w programie.
Po zebraniu wszystkich propozycji zostanie przygotowany projekt programu współpracy na 2014 rok. Przedmiotowy projekt zostanie poddany konsultacji zgodnie z Uchwałą Nr XL/278/10 Rady Gminy Dobra z dnia10 listopada 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
Informacja o wszczęciu procedury konsultacyjnej zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta
i Gminy Dobra www.dobra.nowoczesnagmina.pl, na stronie www.dobra24.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim.
Burmistrz Dobrej
/-/Andrzej Piątkowski