Oznaczenie sprawy: IGOŚR.271.2.2013                         

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU   NIEOGRANICZONYM

  Zamawiający:

GMINA DOBRA

Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

Telefon:  0632799939 Fax: 0632799941

Adres e-mail:um@dobr24.                                                                 Witryna: www.dobra24.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

„Budowa sali sportowej w Dobrej – Długa Wieś ETAP V zagospodarowanie terenu wokół sali”

 

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiot zamówienia dla inwestycji pn.: „budowa sali sportowej w Dobrej- Długa Wieś ETAP V zagospodarowanie terenu wokół sali obejmuje zakup, dostawę i wykonanie następujących robót budowlanych:

 

  1. Wykonanie robót pomiarowych przy powierzchniowych robotach ziemnych – 2213,00 ha
  2. Wykonanie robót ziemnych koparkami z transportem urobku na odległość do 1 km – 750m3
  3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 1965 m2
  4. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstw odsączającej – 1965 m2
  5. Wykonanie podbudowy betonowej pod chodnik na odcinku przy budynku sali – 48 m2
  6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 5-31,5 mm grubości po zagęszczeniu 15 cm – 1965 m2
  7. Wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 223 m
  8. Wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 246 m
  9. Wykonanie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 248m
  10. Wykonanie ławy pod krawężniki z oporem z betonu C-8/10 o wymiarach 10/15 cm – 19,83 m3
  11. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 – 1142,0 m2,
  12. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 127 m2
  13. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – opaska wokół budynku – 270 m2
  14. Wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1m2 gr 10 cm) – budowa – 626 m2
  15. Wykonanie odwodnienia terenu – wykonanie robót ziemnych koparkami z transportem urobku na odległość do 1 km – 26 m3
  16. Zakup dostawa i montaż studni rewizyjnych PVC teleskopowych fi 315 mm – 1 szt.
  17. Zakup, dostawa i montaż studzienek ściekowych z elementów betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem i kratką żeliwną – 4 szt.
  18. Wykonanie kanałów rurowych – podłoża z materiałów sypkich o grubości 15 cm – 26m2
  19. Zakup dostawa i montaż kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zew. 200 mm – 52 m
  20. Zasypanie wykopów liniowych o ścianach pionowych na głębokość 1,5 m, szerokość 0,8-1,5 m – 26 m3
  21. Zakup dostawa i montaż hydrantów pożarowych nadziemnych o średnicy 100 mm – 2 kpl.
  22. Zakup dostawa i montaż bramy rozwieranej lub przesuwnej o szerokości 5,0 m wraz z furtką o szerokości 1,0 m z profili metalowych zamkniętych wraz ze słupkami przybramowymi – 2 szt.
  23. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (5 egzemplarzy) – 1 kpl.

 

 

Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z warunkami BHP, warunkami technicznego wykonania, obowiązującymi normami i współczesną wiedzą budowlaną.

Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

Zamawiający nie dopuszcza stosowanie rozwiązań zamiennych dotyczących systemu ogrzewania przedmiotowego zamówienia.

 

Wspólny słownik zamówień kod główny CPV

 

45000000-7

45100000-8

45200000-9

 

 

45233120-6

 

Roboty budowlane

Przygotowanie terenu pod budowę

Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

Roboty w zakresie budowy dróg

 

 

 

3.    Od wykonawców  wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:

8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)

Zgodnie z art. 45 ust.3 w/w ustawy wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

tj. w terminie do dnia 13/06/ 2013 roku, godz. 09:45

 

W przypadku formy niepieniężnej kopię dokumentu należy dostarczyć do kasy Urzędu Miejskiego w Dobrej w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

„Wadium na Budowę sali sportowej w Dobrej – Długa Wieś ETAP V zagospodarowanie terenu wokół sali

Urząd Miejski w Dobrej,

Pl. Wojska Polskiego 10

62 - 730 Dobra.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4.        Wymagany termin realizacji zamówienia:

do dnia 31.07.2013 roku

5.    Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać za pobraniem pocztowym lub osobiście – cena 20 PLN w Siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej (pok. nr 6), Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

6.    Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

w sprawach formalnych – Pan Marek Świętochowski pok. Nr 6, Tel: 0632799939   

w sprawach merytorycznych – Pan Marek Świętochowski
Telefon: 0632799939 faks: 063 279 99 41 e-mail:………………

Informacji udzielać będą w godzinach od 800 do 1500.

7.    W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

1)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

1.1  Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ust. 1 i 2 w/w ustawy - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

 

 

1)  wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, lub zostali zobowiązani do zapłaty kary umownej, jeżeli szkoda ta lub obowiązek zapłaty kary umownej wynosiły nie mniej niż 5% wartości realizowanego zamówienia i zostały stwierdzone orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;

1a)  wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy;

2)   wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;

3)   wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4)   osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5)   spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

6)   spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

7)   spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

8)   osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

9)   podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

10)  wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;

11) wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.

2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:

1)  wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, z wyłączeniem czynności wykonywanych podczas dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ust. 1, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;

2)   nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;

3)   złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

4)   nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;

5)   należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia

 

 

1.2  Akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Ocena spełnienia tych warunków będzie odbywała się na podstawie stosownych zaświadczeń                   i oświadczeń wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

8.    Oświadczenia lub dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), jakie musi dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

      Wszystkie wymagane odpisy i zaświadczenia muszą mieć aktualne daty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane;

      Miejsce publikacji: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami;

 

 

8.1.  W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej

        działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo

        zamówień publicznych; - należy złożyć n/w dokumenty

 

1.     oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy – załącznik nr 2

 

2.    oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 w/w ustawy – załącznik nr 3

 

3.    oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy – załącznik nr 4

 

4.      oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona upadłość oferenta; – załącznik nr 5

 

5.      koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy na­kładają obowiązek posiadania koncesji, zezwole­nia lub licencji na podjęcie działalności gospodar­czej w zakresie objętym zamówieniem publicz­nym – załącznik nr 6

 

6.        aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;załącznik nr 7

 

7.        aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;załącznik nr 8

 

 

8.      aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;załącznik nr 9

 

9.      aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – załącznik nr 10

 

10.  oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 19.

 

8.2     W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz

          dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

          - należy złożyć n/w dokumenty

 

1.      wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - załącznik nr 11

                                    

warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego jest wykazanie przez oferenta co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 200.000,00 złotych brutto i zakresie budowy obejmującym wykonanie z kostki brukowej lub płyt ażurowych miejsc postojowych o min. powierzchni 1500 m2,

 

odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia publicznego, którą oferent wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat - należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające wykonanie w/w roboty budowlanej - załącznik nr 11 potwierdzające wykonanie w/w roboty budowlanej.

 

2.       wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; - załącznik nr 12

 

3.      oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- załącznik nr 13

 

 

4.      wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik nr 14

 

warunkiem udziału jest wykazanie osoby które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach - min 1 osoba w posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami w specjalności drogowej i mostowej.

 

 

5.      oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - załącznik nr 15.

 

8.3                 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej

        zapewniającej wykonanie zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty

 

1.      informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - złożone na załączniku nr 16

warunkiem udziału w postępowaniu jest wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych)

2.      opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  - załącznik nr 17

 

warunkiem udziału w postępowaniu jest

wykazanie, iż wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy złotych).

8.4  Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

1. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

2.

zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

8.5              Forma dokumentów.

            Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

            Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału                                       w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.                 Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

 

            W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający

            pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie   

            zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie

            zamówienia publicznego

9.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

10.   Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

11.   Zamawiający nie zamierza:

a)    zawrzeć umowy ramowej,

b)    ustanowić dynamicznego systemu zakupów,

c)    dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

12.  Oferty należy składać do dnia  13.06.2013 r. do godziny 09:45 w siedzibie Zamawiającego             – Sekretariat pokój nr 8.

13.   Otwarcie ofert nastąpi w dniu  13.06.2013 r. o godzinie  10:00 w siedzibie Zamawiającego w sali nr 13 – pierwsze piętro.

14.   Wykonawcy będą związani ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

15.   Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

A/ Cena - 100%.

Niniejsze ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym UZP oraz na stronie internetowej zamawiającego.