OGŁOSZENIE

Burmistrza Dobrej

z dnia 2 października 2012 roku.

 

Burmistrz Dobrej ogłasza przeprowadzenie konsultacji projektu „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2013”.

 

Uprzejmie informuję, iż trwają prace związane z opracowaniem Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2013”.

 

Przygotowano wstępny projekt programu współpracy, który przedkładamy do konsultacji, aby zebrać uwagi i opinie organizacji pozarządowych działających w sferze pożytku publicznego.

Konsultacje odbędą się w okresie od 3 października 2012 roku do dnia  15 października 2012 roku w formie przyjmowania pisemnych uwag i opinii  na formularzu, który wraz z projektem Programu jest dostępny na stronie internetowej gminy tj.  www.dobra.nowoczesnagmina.pl oraz www.dobra24.pl

Wypełniony formularz można przekazać:

  1. drogą korespondencyjną lub osobiście w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10; 62-730 Dobra ( pok. nr 11)
  2. drogą elektroniczną na adres: promocja@dobra24.pl  

  

 

Z poważaniem

 

                                     Burmistrz Dobrej

/-/ Andrzej Piątkowski

 

 

 

W załączeniu:

1. Projekt Programu.

2. Formularz zgłaszania opinii.