OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Gmina Dobra, ul. Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony  na wynajem.

 

ogłasza drugi przetarg pisemny nieograniczony w dniu 16.07.2012 r.na oddanie w najem, na czas nieoznaczony, lokal użytkowy, stanowiący własność Gminy Dobra:

Lokal użytkowy o powierzchni  30,81 m2  znajduje się w budynku komunalnym, usytuowanym na nieruchomości gruntowej, położonej w Dobrej przy ul.Kilińskiego 5.  przy zwanym przystankiem autobusowym.

   Lokal przeznaczony jest na prowadzenie działalności handlowej

   Stawka wywoławcza czynszu do przetargu wynosi 21.05 zł/ za 1m2  w stosunku miesięcznym. Do stawki czynszu zostanie doliczony należny 23% podatek VAT.

Czynsz płatny z góry, do dnia 10 każdego miesiąca. Stawki czynszu podlegają rocznej waloryzacji o średnioroczny wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszany w Monitorze Polskim, z mocą od następnego miesiąca od daty ogłoszenia.

   Wadium – 500,00zł  (słownie: pięćset złotych 00/100)

Pierwszy przetarg pisemny nieograniczony na oddanie w najem, na czas nieogranmiczony przedmiotowego lokalu odbył się w dniu 12 czerwca 2012 r. i zakończył się wynikiem negatywnym.

Drugi przetarg odbędzie się w dniu 21.08.2012r. o godzinie 900 w siedzibie Urzędu Miejskiego  w Dobrej przy ul. Plac Wojska Polskiego, sala narad 13.

Wadium, z dopiskiem „ Przetarg na lokal użytkowy”  w wysokości 500,00  zł należy wpłacić do dnia 17.08.2012 r.do godz. 1000  w kasie  Urzędu Miejskiego w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10 lub przelewem na konto  zamawiającego Bank Spółdzielczy w Malanowie o/ Dobra nr 86 8557 0009 0300 0172 2003 0011( wymagana oryginalna pieczęć banku potwierdzająca dokonanie przelewu bankowego). Oferty wraz z dowodem wpłaty wadium należy składać w zaklejonej kopercie opatrzonej klauzulą: „Dotyczy przetargu na najem lokalu użytkowego, położonego w Dobrej przy ul. Kilińskiego 5”, w sekretariacie Urzędu pok. nr 8 do dnia 17.08 . 2012r. do godz. 1300 (druki do pobrania znajdują się w pokoju Nr 9 Urzędu Miejskiego oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej   http://dobra.nowoczesnagmina.pl).

Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest zapoznać się z warunkami przetargu, regulaminem przetargów oraz projektem umowy najmu lokal użytkowego.

Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał zalicza się na poczet przyszłego czynszu za najem lokalu użytkowego, pozostałym uczestnikom przetargu wpłacone przez nich wadium zwraca się niezwłocznie – jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia zamknięcia przetargu, bez odsetek.

Jeżeli osoba ustalona jako najemca lokalu użytkowego nie stawi się bez usprawiedliwienia w terminie wyznaczonym przez Gminę do zawarcia umowy najmu, Burmistrz Dobrej odstąpi od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie będzie podlegać zwrotowi.

Burmistrz Dobrej zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz prawo odwołania przetargu, zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami.

 Szczegółowych informacji w sprawie przetargu udziela pracownik Urzędu Miejskiego w Dobrej Pan Jerzy Olejnik pok. Nr 9. tel. /063/ 2799 928.  Termin oględzin przedmiotu przetargu należy uzgodnić

Burmistrz Dobrej
Andrzej Piątkowski