OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Gmina Dobra, ul. Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony  na wynajem

 

lokalu użytkowego o powierzchni 30,81 m2 położonego w budynku komunalnym  zwanym przystankiem autobusowym, w Dobrej przy ul.Kilińskiego 5.

 

Przedmiot najmu jest lokal przeznaczony na ściśle określoną działalność gospodarczą związaną z prowadzeniem handlu.

Lokal składa się z :

1.                                           - powierzchni głównej przeznaczonej do prowadzenia działalności 30,81 m2

                                           

Przedmiotem przetargu jest cena netto czynszu za najem 1m2 powierzchni użytkowej lokalu użytkowego.

Cena wywoławcza czynszu netto za najem 1m2 powierzchni wynosi 35,08 zł / m2

 

Oprócz czynszu Najemca będzie pokrywał pełne koszty związane z eksploatacją przedmiotu najmu a to: za energię elektryczną, wodę i ścieki.

 

        Pisemny przetarg ofertowy odbędzie się w dniu 12.06.2012 r. o godzinie 1200

w siedzibie zamawiającego tj  w Urzędzie Miejskim w Dobrej przy Placu Wojska Polskiego 10.

pok.13 I piętro

Oferty w formie pisemnej, w zamkniętych kopertach nie identyfikujących oferenta, należy składać w terminie do dnia 11.06.2012 roku do godziny 1500  siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Dobrej   przy Plac Wojska Polskiego 10 sekretariat z dopiskiem

/nie otwierać przed 12.06.2012 r. r do godz.1200./

Oferty złożone po upływie terminu przewidzianego na składanie ofert zostaną zwrócone bez otwierania. Niedopuszczalna jest zmiana w ofertach już złożonych.

 

Wadium, z dopiskiem „ Przetarg na lokal użytkowy”  w wysokości 500,00  zł należy wpłacić do dnia 11.06.2012 r.do godz. 1500  w kasie  Urzędu Miejskiego w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10 lub przelewem na konto  zamawiającego Bank Spółdzielczy w Malanowie   o/ Dobra nr 86 8557 0009 0300 0172 2003 0011( wymagana oryginalna pieczęć banku potwierdzająca dokonanie przelewu bankowego).

Umowa zostanie zawarta na czas nieokreślony

 

Wygrywający przetarg zobowiązany jest do zawarcia umowy najmu w terminie do 14 dni od   daty zakończenia przetargu, po uprzednim wpłaceniu kaucji zabezpieczającej należności Wynajmującego, w wysokości czynszu brutto za trzy pełne okresy płatności - wg stawki określonej w przetargu.

 

W przypadku gdy wygrywający przetarg nie dokona wpłaty kaucji, lub nie zawrze umowy w wyznaczonym terminie, wadium ulega przepadkowi i ogłasza się ponowny przetarg. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zwraca się w terminie niezwłocznym licząc od dnia przetargu.

 

Wygrywa oferent oferujący najwyższą ceną najmu za 1m2 powierzchni lokalu.

    

   

  Ogłaszający ma prawo uznania , bez podania przyczyny, że przetarg nie dał rezultatu. Przetarg może być odwołany bez podania przyczyny lub unieważniony w każdym momencie. Unieważnienie przetargu nie wymaga uzasadnienia.

 

Lokal można oglądać codziennie w godzinach od 10 00 do 1500.

 

Szczegółowych informacji w sprawie przetargu udziela pracownik Urzędu Miejskiego w Dobrej Pan Jerzy Olejnik pok. Nr 9. tel. /063/ 2799 928

 

Ogłoszenie, regulamin przetargu oraz istotne postanowienia przyszłej umowy najmu można pobrać ze strony internetowej http://dobra.nowoczesnagmina.pl lub w Urzędzie Miejskim w Dobrej  Plac Wojska Polskiego 10.pok. Nr 9.

 

                                                                         Burmistrz Dobrej

                                                                    /-/ Andrzej Piątkowski