IGOŚR.6220.4.2012

 

 

INFORMACJA

 

 

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt.9 oraz art. 33 z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczony został wniosek złożony przez Pana Jacka Gajewskiego, Z-cy Burmistrza Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:

  „Budowie kompleksu zabudowy letniskowej złożonego z 33 budynków letniskowych oraz budynków garażowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą (szamba szczelne, drogi wewnętrzne obsługujące planowaną inwestycję)”

  na terenie nieruchomości o numerach geodezyjnych: 437/1; 188/1; 438/26, 438/28 w obrębie ewidencyjnym Skęczniew, w jednostce ewidencyjnej Dobra

 

 

Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 21 dni licząc od dnia 02.04.2012r.

 

W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Rozwoju Gospodarczego, Infrastruktury, Geodezji i Gospodarki Gruntami, Rolnictwa oraz Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 10a w godz. 7.30 – 15.30.

 

 

 

     Z poważaniem

   Burmistrz Dobrej

/-/ Andrzej Piątkowski