Oznaczenie sprawy: IGOŚR.271.1.2012                         

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU   NIEOGRANICZONYM

  Zamawiający:

GMINA DOBRA

Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

Telefon:  0632799939 Fax: 0632799941

Adres e-mail:um@dobr24.                                                                 Witryna: www.dobra24.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

„Budowa sali sportowej w Dobrej – Długa Wieś ETAP IV”

 

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiot zamówienia dla inwestycji pn.: „budowa sali sportowej w Dobrej- Długa Wieś obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:

 

  1. Wykonanie robót wykończeniowych dla budynku:
  2. Wykonanie próby szczelności dla całego budynku. Przeprowadzenie 8 serii pomiarów szczelności (po 2 pomiary dla każdej z wydzielonych części budynku tj. pomiar przy nadciśnieniu i podciśnieniu), przeprowadzenie obliczeń i wyznaczenie współczynnika krotności wymian n50 (1/h) oraz współczynnika przepuszczalności powłoki q50 [m3/h*m2],

 

2.1  Wykonanie robót przygotowawczych

2.1.1        ocieplenie ścian budynku metodą lekką mokrą przez przyklejenie płyt styropianowych,

2.1.2        przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych.

2.1.3        Montaż izolacji pionowej z folii kubełkowej.

2.2  Wykonanie warstw podposadzkowych.

2.2.1        zebranie warstwy gruntu celem wykonania warstw podposadzkowych,

2.2.2        wykonanie podkładów z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym

2.3  Zakup dostawa i montaż okien dachowych o współczynniku przenikania ciepła dla okna referencyjnego U=0,76 W/m2K,

2.4  Zakup dostawa i montaż stolarki drzwiowej o współczynniku przenikania ciepła dla drzwi zewnętrznych U=0,76 W/m2K – drzwi zewnętrzne antywłamaniowe.

2.5  Zakup dostawa i montaż drzwi wewnętrznych z układem stabilizującym, płyta wiórowo – otworowa, ościeżnica regulowana.

2.6  Wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych sali sportowej i zaplecza socjalnego – tynkowanie i malowanie ścian.

2.7  Wykonanie akustyki ścian sali sportowej – o współczynniku absorpcji dźwiękowej dla 1000Hz wynoszący 55%.

2.8  Wykonanie podłóg i posadzek sali sportowej w systemie na legarach krzyżowych powierzchniowo – elastyczny. Podłoga sportowa na ruszcie drewnianym zgodna z normą PN/EN 14904 składająca się z wielowarstwowa podkładki, podwójnego  krzyżowego rusztu z suszonych i impregnowanych przeciwgrzybicznie desek (legar dolny o przekroju 22x90 mm w rozstawie co 630mm, a górny legar o przekroju 22x90mm w rozstawie co 210mm), warstwy paraizolacyjnej z folii, ślepej podłogi z dwóch warstw płyt drewnopochodnych, maty z regranulatu gumowego o grubości

 

Wymagane dokumenty: - dołączyć do oferty przetargowej

a)      Atest Higieniczny lub inny dokument dopuszczający wyrób do stosowania w budownictwie,

b)      Klasyfikacja Ogniowa,

c)      Autoryzacja producenta na dane zadanie,

d)     Deklaracja Zgodności CE na cały system zgodnie z normą PN EN 14904 i wyniki badań

 

2.9  Wykonanie podłóg i posadzek zaplecza socjalnego.

2.10         Wykonanie robót elewacyjnych zewnętrznych dla całego obiektu – ocieplenie ścian zewnętrznych i malowanie.

2.11         Zakup dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych.

 

  1. Wykonanie zalicznikowego przyłącza elektroenergetycznego kablowego niskiego napięcia dla potrzeb zasilania sali sportowej – według projektu.
  2. Zakup, dostawa i montaż wewnętrznych instalacji elektrycznych:

4.1  W.L.Z.

4.2  Instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych

4.3  Instalacja grzewczej

4.4  Rozdzielnia RG

4.5  Rozdzielnia T1

4.6  Rozdzielnia T2

4.7  Rozdzielnia T3

4.8  Tablica TOS

4.9  Złącza kablowe

  1. Zakup dostawa i montaż instalacji ogrzewania sali sportowej

5.1  układ wentylacyjny NW1

5.2  układ wentylacyjny NW2

5.3  układ wentylacyjny NW3

5.4  układ wentylacyjny NW4

5.5  układy wentylacyjne NWC1

5.6  układy wentylacyjne NWC2

5.7  gruntowy wymiennik ciepła – GWC

  1. Montaż wewnętrznych instalacji wodociągowych i przeciwpożarowych.
  2. Montaż wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej
  3. Montaż instalacji przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej.
  4. Wyposażenie sali sportowej

8.1. boisko do koszykówki – główne

8.2 boisko do koszykówki – 3 boiska treningowe

8.3 boisko do siatkówki – główne

8.4 boisko do siatkówki – 3 boiska treningowe

8.5 zakup dostawa i montaż tablicy wyników sportowych

8.6 stanowisko sędziowskie

8.7 boisko do piłki nożnej halowej – główne

8.8 boisko do piłki ręcznej – boisko główne

8.9 boisko do tenisa ziemnego – boisko główne

8.10 zakup dostawa i montaż piłkochwytów na ściany szczytowe

8.11 zakup dostawa i montaż kotary przesuwnej oddzielającej boiska treningowe

8.12 zakup dostawa i montaż drabinek gimnastycznych o wys 2,0m

8.13 zakup dostawa i montaż trybun teleskopowych

8.14 zakup i dostawa urządzenia do konserwacji podłogi sali sportowej, wykładziny i płytek

8.15 zakup dostawa i montaż  ławkowieszaków dla wyposażenia 3 szatni i 1 siłowni

 

10. przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów wymaganych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.

 

 

 

UWAGA:

1 – przed przystąpieniem do robót wykończeniowych należy przedstawić min 3 projekty aranżacji wnętrz poszczególnych pomieszczeń celem akceptacji.

2 – farby użyte do malowania winny posiadać 7-krotny cykl zmywania.

3 – armatura typu baterie natryskowe, baterie zlewozmywakowe, szafki hydrantowe, zawory termostatyczne, umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe, pisuary, kabiny natryskowe i inne urządzenia sanitarne – antywandalowe.

 

 

Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z warunkami BHP, warunkami technicznego wykonania, obowiązującymi normami i współczesną wiedzą budowlaną.

Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

Zamawiający nie dopuszcza stosowanie rozwiązań zamiennych dotyczących systemu ogrzewania przedmiotowego zamówienia.

 

 

 

3.    Od wykonawców  wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:

80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)

Zgodnie z art. 45 ust.3 w/w ustawy wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

tj. w terminie do dnia 20/02/ 2012 roku, godz. 14:00

 

W przypadku formy niepieniężnej kopię dokumentu należy dostarczyć do kasy Urzędu Miejskiego w Dobrej pokój nr 19 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

       „Wadium na Budowę sali sportowej w Dobrej – Długa Wieś ETAP IV

Urząd Miejski w Dobrej,

Pl. Wojska Polskiego 10

62 - 730 Dobra.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4.        Wymagany termin realizacji zamówienia:

do dnia 31.07.2013roku

5.    Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać za pobraniem pocztowym lub osobiście – cena 20 PLN w Siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej (sekretariat pok. nr 6), Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

6.    Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

w sprawach formalnych – Pan Marek Świętochowski pok. Nr 6, Tel: 0632799939   

w sprawach merytorycznych – Pan Marek Świętochowski
Telefon: 0632799939 faks: 063 279 99 41 e-mail:………………

Informacji udzielać będą w godzinach od 800 do 1500.

7.    W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

1)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

1.1  Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ust. 1 w/w ustawy - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

 

 

1)  wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;

  2)  wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;

  3)  wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

  4)  osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

  5)  spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

  6)  spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

  7)  spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

  8)  osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

     9)  podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

 

 

          art. 24  ust. 2 w/w ustawy -  z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również

                                                wykonawców, którzy:

 

1)    wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;

  2)  nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;

  3)  złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

 4)   nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu

 

1.2  Akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Ocena spełnienia tych warunków będzie odbywała się na podstawie stosownych zaświadczeń                   i oświadczeń wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

8.    Oświadczenia lub dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), jakie musi dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

      Wszystkie wymagane odpisy i zaświadczenia muszą mieć aktualne daty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane;

      Miejsce publikacji: Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami;

 

 

8.1.  W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej

        działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo

        zamówień publicznych; - należy złożyć n/w dokumenty

 

1.      oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na

       podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy – załącznik nr 2

 

2.      oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na

               podstawie art. 24 ust. 2 w/w ustawy – załącznik nr 3

 

3.    oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy – załącznik nr 4

 

4.      oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona upadłość oferenta; – załącznik nr 5

 

5.      koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy na­kładają obowiązek posiadania koncesji, zezwole­nia lub licencji na podjęcie działalności gospodar­czej w zakresie objętym zamówieniem publicz­nym – załącznik nr 6

 

6.        aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;załącznik nr 7

 

7.        aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;załącznik nr 8

 

 

8.      aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;załącznik nr 9

 

9.      aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – załącznik nr 10

 

8.2     W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz

          dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

          - należy złożyć n/w dokumenty

 

1.      wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - załącznik nr 11

                                    

warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego jest wykazanie przez oferenta co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 3.500.000,00 złotych brutto i zakresie budowy obejmującym wykonanie budynku użyteczności publicznej według następujących kryteriów:

- wykonanie robót instalacji elektrycznej wewnętrznej,

- wykonanie robót instalacji sanitarnej wewnętrznej, wentylacyjnej, p.poż.

- wykonanie robót akustyki ścian,

- wykonanie robót polegających na docieplaniu ścian zewnętrznych o min. powierzchni 1000 m2,

 

odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia publicznego, którą oferent wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat - należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające wykonanie w/w roboty budowlanej - załącznik nr 11 należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające wykonanie w/w roboty budowlanej

.

 

2.       wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; - załącznik nr 12

 

3.      oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- załącznik nr 13

 

 

4.      wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik nr 14

 

warunkiem udziału jest wykazanie osoby które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach - min 1 osoba w branży instalacyjnej do kierowania robotami budowlanymi w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i min. 1 osoba w branży konstrukcyjno - budowlanej w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych.

 

 

5.      oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - załącznik nr 15 i złącznik nr 15a.

 

8.3                 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej

        zapewniającej wykonanie zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty

 

1.      informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - złożone na załączniku nr 16

warunkiem udziału w postępowaniu jest wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych)

2.      opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  - załącznik nr 17

 

warunkiem udziału w postępowaniu jest

wykazanie, iż wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 PLN (słownie złotych: pięćset tysięcy złotych))

8.4              Forma dokumentów.

            Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

            Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału                                       w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.                 Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

 

            W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający

            pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie   

            zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie

            zamówienia publicznego

9.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

10.   Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

11.   Zamawiający nie zamierza:

a)    zawrzeć umowy ramowej,

b)    ustanowić dynamicznego systemu zakupów,

c)    dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

12.  Oferty należy składać do dnia  21.02.2012 r. do godziny 09:45 w siedzibie Zamawiającego             – Sekretariat pokój nr 8.

13.   Otwarcie ofert nastąpi w dniu  21.02.2012 r. o godzinie  10:00 w siedzibie Zamawiającego w sali nr 13 – pierwsze piętro.

14.   Wykonawcy będą związani ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

15.   Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

A/ Cena - 100%.

Niniejsze ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym UZP oraz na stronie internetowej zamawiającego.