Dobra: Odwiezienie uczniów ze szkół uczestniczących w projekcie pn. Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 235775 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra , plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odwiezienie uczniów ze szkół uczestniczących w projekcie pn. Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: na odwiezienie uczniów ze szkół uczestniczących w projekcie pn. Ty też potrafisz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje odwiezienie uczniów ze szkół uczestniczących w ww. projekcie po zajęciach pozalekcyjnych do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części obejmujące szkoły z terenów trzech gmin tj. Gminy Dobra, Gminy Brudzew i Gminy Kawęczyn. 1 Część I: Odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Dobra. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące szkoły: 1.1 Zespół Szkół Publicznych w Dobrej - ilość odwożonych dzieci ok.180; ilość km. przejazdu tygodniowo 400. 1.2 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piekarach - ilość odwożonych dzieci ok. 35; ilość km przejazdu tygodniowo 150. 2 Część II: Odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Brudzew. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące szkoły: 2.1 Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Brudzewie - ilość odwożonych dzieci ok. 50; ilość km przejazdu tygodniowo ok. 150; 2.2 Szkoła Podstawowa w Galewie - ilość odwożonych dzieci ok. 20; ilość km przejazdu tygodniowo ok.80; 2.3 Szkoła Podstawowa w Koźminie - ilość odwożonych dzieci ok. 40; ilość km przejazdu tygodniowo ok.140; 2.4 Szkoła Podstawowa w Chrząblicach - ilość odwożonych dzieci ok. 8; ilość km przejazdu tygodniowo ok. 70. 3 Część III: Odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Kawęczyn. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące szkoły: 3.1 Zespół Szkół w Kawęczynie - ilość odwożonych dzieci ok. 116; ilość km przejazdu tygodniowo ok. 100; 3.2 Zespół Szkół w Kowalach Pańskich - ilość odwożonych dzieci ok. 31; ilość km przejazdu tygodniowo ok. 124; 3.3 Szkoła Podstawowa w Skarżynie - ilość odwożonych dzieci ok. 20; ilość km przejazdu tygodniowo ok. 60; 3.4 Szkoła Podstawowa w Tokarach - ilość odwożonych dzieci ok. 35; ilość km przejazdu tygodniowo ok. 90. Autobusy przewożące dzieci muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne przeglądy techniczne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). Autobusy przewożące dzieci powinny być oznakowane widocznymi tablicami PRZEWÓZ DZIECI oraz tabliczkami z parą dzieci kolor czarny na żółtym tle tzw. balbinki żółte tło, kolor liter i figurek czarny. Obowiązek oznakowania autobusu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi podczas ich przewozu. Przebieg tras przejazdu zostanie ustalony z Wykonawcą w postaci harmonogramu rzeczowego po podpisaniu umowy i będzie stanowić załącznik do umowy. Wykonawca ma sam ustalić, ile autobusów i o jakiej liczbie miejsc zaangażuje do realizacji przedmiotu zamówienia. 3.9 CPV: 60112000-6.

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje w szczególności minimum następującym sprzętem: dwoma autobusami dostosowanymi do przewozu osób. Stwierdzenie spełnienia warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy pkt 15.1.1 SIWZ.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności Wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje min. 2 osobami, uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, które posiadają stosowne kwalifikacje do prowadzenia autobusów wraz z uprawnieniami do przewozu osób. Stwierdzenie spełnienia warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy pkt 15.1.2 SIWZ.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Stwierdzenie spełnienia warunku odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy pkt 15.1.4 SIWZ.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
      • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
      • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Oferta, parafowany wzór umowy, jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urzędzie Miejskim w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, Sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Ty też potrafisz współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Dobra..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Dobra..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Brudzew..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Brudzew..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Kawęczyn..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Kawęczyn..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.