Gmina Dobra ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowa Sali sportowej w Dobrej - Długa Wieś ETAP II"
Oznaczenie sprawy: IGOŚR.271.7.2011
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM Zamawiający: GMINA DOBRA Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra Telefon: 0632799939 Fax: 0632799941 Adres e-mail:um@dobr24. Witryna: www.dobra24.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: „Budowa Sali sportowej w Dobrej – Długa Wieś ETAP II” 1. Przedmiot zamówienia: Zakres robót przewidziany niniejszym projektem obejmuje wykonanie nw robót: 1) montaż konstrukcji wsporczej stalowej na powierzchni dachu części sportowej i socjalnej, · zakup, dostawa i dostawa konstrukcji stalowej wsporczej powłoki łukowej dachu – belki podwalinowe, · zakup, dostawa i montaż konstrukcji stalowej wsporczej wsporczej powłoki łukowej – elementy mocujące „piórka” · zakup, dostawa i montaż blachy stalowej ocynkowanej · zakup dostawa i montaż wieszaków stalowych z blachy do zamocowania rusztu stalowego sufitu podwieszanego · zakup, dostawa i montaż paneli łukowych z blachy stalowej ocynkowanej · montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej · zakup dostawa i montaż rynien dachowych z blachy stalowej ocynkowanej wraz ze zbiorniczkami · zakup dostawa i montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej o średnicy 15 cm, 2) ocieplenie dachu łukowego nad salą sportową i częścią socjalną · zakup dostawa i montaż rusztów pod okładziny z blachy falistej perforowanej z kształtowników na stropach łukowych · zakup, dostawa i montaż folii wstępnego krycia · zakup dostawa i montaż izolacji cieplnych przeciwdźwiękowych gr. 20 cm układanych na sucho na stropach łukowych, · zakup dostawa i montaż paroizolacji na stropie łukowym · zakup, dostawa i montaż okładziny z blachy falistej mocowanej do rusztu łukowego · zakup dostawa i montaż łączników do mocowania rur instalacji ogrzewania sali sportowej i zaplecza socjalnego 3) montaż instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych UWAGA: ZAŁĄCZONY PROJEKT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ DOTYCZY TYLKO WYKONANIA INSTALACJI OPDGROMOWEJ. 4) zakup dostawa i montaż instalacji deszczowej 5) zakup dostawa i montaż instalacji melioracyjnej wokół budynku UWAGA: ROBOTY BUDOWLANE NALEŻY WYKONAĆ ZODNIE Z PROJEKTEM BUDOWLANYM. WSZELKIE ZMIANY PROJEKTU NALEŻY UZGODNIĆ Z AUTOREM PROJEKTU PRZY AKCEPTACJI ZAMAWIAJACEGO. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z warunkami BHP, warunkami technicznego wykonania, obowiązującymi normami i współczesną wiedzą budowlaną 3. Od wykonawców wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 30.000 zł (trzydzieści tysięcy złotych) 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 15.12.2011 roku 5. Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać za pobraniem pocztowym lub osobiście – cena 20 PLN w Siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej (sekretariat pok. nr 6), Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra 6. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: w sprawach formalnych – Pan Marek Świętochowski pok. Nr 6, Tel: 0632799939 w sprawach merytorycznych – Pan Marek Świętochowski Informacji udzielać będą w godzinach od 800 do 1500. 7. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.1 Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. art. 24 ust. 2 w/w ustawy - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; 3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.2 Akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia tych warunków będzie odbywała się na podstawie stosownych zaświadczeń i oświadczeń wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Oświadczenia lub dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), jakie musi dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie wymagane odpisy i zaświadczenia muszą mieć aktualne daty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Miejsce publikacji: Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami; 8.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - należy złożyć n/w dokumenty 1. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy – załącznik nr 2 2. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 w/w ustawy – załącznik nr 3 3. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy – załącznik nr 4 4. oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona upadłość oferenta; – załącznik nr 5 5. koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym – załącznik nr 6 6. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; – załącznik nr 7 7. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; – załącznik nr 8 8. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; – załącznik nr 9 9. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – załącznik nr 10 8.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty 1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - załącznik nr 11 warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego jest wykazanie przez oferenta co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 1.500.000,00 złotych brutto i zakresie budowy obiektów sportowych, hal i magazynów o zbliżonej kubaturze, którą oferent wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat - załącznik nr 11 należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające wykonanie w/w roboty budowlanej. 2. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; - załącznik nr 12 3. oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- załącznik nr 13 4. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik nr 14 warunkiem udziału jest wykazanie osoby które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach - min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń. 5. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - załącznik nr 15 8.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty 1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - złożone na załączniku nr 16 warunkiem udziału w postępowaniu jest wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 1.500.000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) 2. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 17 warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN (słownie złotych: jeden milion złotych) 8.4 Forma dokumentów. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie zamierza: a) zawrzeć umowy ramowej, b) ustanowić dynamicznego systemu zakupów, c) dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12. Oferty należy składać do dnia 19.05.2011 r. do godziny 09:45 w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat pokój nr 8. 13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.05.2011 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego w Sali nr 2. 14. Wykonawcy będą związani ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. 15. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: A/ Cena - 100%. Niniejsze ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym UZP oraz na stronie internetowej zamawiającego.
Telefon: 0632799939 faks: 063 279 99 41 e-mail:………………
Załączniki (14) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Renata Jarek |
Data utworzenia: | 2011-05-04 13:44:02 |
Wprowadził do systemu: | Renata Jarek |
Data wprowadzenia: | 2011-05-04 13:44:35 |
Opublikował: | Renata Jarek |
Data publikacji: | 2011-05-04 13:47:57 |
Ostatnia zmiana: | 2011-06-07 09:25:36 |
Ilość wyświetleń: | 2514 |