Numer ogłoszenia: 111871 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra , plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11.
· Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdów studyjnych w okresie IV- VI 2011r. w ramach realizacji projektu Wszystko zaczyna się od przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie wyjazdów studyjnych w okresie IV - VI 2011r. w ramach realizacji projektu Wszystko zaczyna się od przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Część I - Organizacja wyjazdów studyjnych do Konina - Fabryka Wrażeń Część I obejmuje organizację 3 wyjazdów studyjnych dla dzieci 3- 5 letnich uczęszczających do : 1. Przedszkola Samorządowego w Dobrej 2. Oddziału Przedszkolnego w Strachocicach 3. Oddziału Przedszkolnego w Długiej Wsi 4. Przedszkola w Piekarach Dla oddziałów wymienionych w poz. 2 i 3 ma zostać zorganizowany wspólny wyjazd 1 autobusem przy zachowaniu odrębności faktur za wykonaną usługę dla poszczególnych oddziałów obejmującą 1 kosztów przejazdu i pozostałe opłaty według liczby uczestników z danego oddziału. Wszystkie wyjazdy rozpoczynają się i kończą przed budynkiem przedszkola bądź oddziału przedszkolnego. Wyżywienie obejmuje dla każdego uczestnika oraz opiekuna zestaw Happy Meal. Szczegółowa informacja o zawartości zestawu zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na 3 dni przed ustalonym terminem wyjazdu. Cena zawierać winna zakup biletów wstępu do Fabryki Wrażeń. Wyjazdy odbywać się będą w dni powszednie w godzinach od 8 do 15. Poszczególne terminy wyjazdów i godziny zostaną ustalone z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą. Wykonawca zapewni przejazd autobusem o liczbie miejsc siedzących odpowiednio : - dla poz. nr 1 oraz 4 w tabeli - min. 51. - dla poz. nr 2 i 3 - min. 29 Termin wyjazdów : IV/V 2011 Część II - Organizacja wyjazdów studyjnych do Poznania - Nowe ZOO . Część II obejmuje organizację 3 wyjazdów studyjnych dla dzieci 3- 5 letnich uczęszczających do : 1. Przedszkola Samorządowego w Dobrej 2. Oddziału Przedszkolnego w Strachocicach 3. Oddziału Przedszkolnego w Długiej Wsi 4. Przedszkola w Piekarach Dla oddziałów wymienionych w poz. 2 i 3 ma zostać zorganizowany wspólny wyjazd 1 autobusem przy zachowaniu odrębności faktur za wykonaną usługę, obejmującą 1 kosztów przejazdu i pozostałe opłaty według liczby uczestników z danego oddziału. Wszystkie wyjazdy rozpoczynają się i kończą przed budynkiem przedszkola bądź oddziału przedszkolnego. Wyżywienie obejmuje zestaw obiadowy dla każdego uczestnika: zupa, kotlet z piersi kurczaka, frytki, zestaw surówek, napój. Dla dzieci porcja dziecięca, dla dorosłych pełna porcja. Cena zawierać winna zakup biletów wstępu do Nowego ZOO oraz przeprowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym według oferty ZOO. Wyjazdy odbywać się będą w dni powszednie. Poszczególne terminy wyjazdów i godziny zostaną ustalone z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą. Wykonawca zapewni przejazd autobusem o liczbie miejsc siedzących 51. Termin wyjazdów : VI 2011.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie według SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku - koncesję organizatora turystyki lub decyzję właściwego wojewody zezwalającego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług turystycznych lub wypoczynku zorganizowanego albo organizacji imprez turystycznych (wycieczek)
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie według SIWZ
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie według SIWZ
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie według SIWZ
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie według SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· koncesję, zezwolenie lub licencję
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10 62-730 Dobra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10 62-730 Dobra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wszystko zaczyna się od przedszkola jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja wyjazdów studyjnych do Konina - Fabryka Wrażeń.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje organizację 3 wyjazdów studyjnych dla dzieci 3- 5 letnich uczęszczających do : 1. Przedszkola Samorządowego w Dobrej 2. Oddziału Przedszkolnego w Strachocicach 3. Oddziału Przedszkolnego w Długiej Wsi 4. Przedszkola w Piekarach Dla oddziałów wymienionych w poz. 2 i 3 ma zostać zorganizowany wspólny wyjazd 1 autobusem przy zachowaniu odrębności faktur za wykonaną usługę dla poszczególnych oddziałów obejmującą 1 kosztów przejazdu i pozostałe opłaty według liczby uczestników z danego oddziału. Wszystkie wyjazdy rozpoczynają się i kończą przed budynkiem przedszkola bądź oddziału przedszkolnego. Wyżywienie obejmuje dla każdego uczestnika oraz opiekuna zestaw Happy Meal. Szczegółowa informacja o zawartości zestawu zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na 3 dni przed ustalonym terminem wyjazdu. Cena zawierać winna zakup biletów wstępu do Fabryki Wrażeń. Wyjazdy odbywać się będą w dni powszednie w godzinach od 8 do 15. Poszczególne terminy wyjazdów i godziny zostaną ustalone z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą. Wykonawca zapewni przejazd autobusem o liczbie miejsc siedzących odpowiednio : - dla poz. nr 1 oraz 4 w tabeli - min. 51. - dla poz. nr 2 i 3 - min. 29.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja wyjazdów studyjnych do Poznania - Nowe ZOO.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje organizację 3 wyjazdów studyjnych dla dzieci 3- 5 letnich uczęszczających do : 1. Przedszkola Samorządowego w Dobrej 2. Oddziału Przedszkolnego w Strachocicach 3. Oddziału Przedszkolnego w Długiej Wsi 4. Przedszkola w Piekarach Dla oddziałów wymienionych w poz. 2 i 3 ma zostać zorganizowany wspólny wyjazd 1 autobusem przy zachowaniu odrębności faktur za wykonaną usługę, obejmującą 1 kosztów przejazdu i pozostałe opłaty według liczby uczestników z danego oddziału. Wszystkie wyjazdy rozpoczynają się i kończą przed budynkiem przedszkola bądź oddziału przedszkolnego. Wyżywienie obejmuje zestaw obiadowy dla każdego uczestnika: zupa, kotlet z piersi kurczaka, frytki, zestaw surówek, napój. Dla dzieci porcja dziecięca, dla dorosłych pełna porcja. Cena zawierać winna zakup biletów wstępu do Nowego ZOO oraz przeprowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym według oferty ZOO. Wyjazdy odbywać się będą w dni powszednie. Poszczególne terminy wyjazdów i godziny zostaną ustalone z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą. Wykonawca zapewni przejazd autobusem o liczbie miejsc siedzących 51. Termin wyjazdów : VI 2011.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.