Uchwała Nr XXVIII/211/09 w sprawie: ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2009
Uchwała Nr XXVIII/211/09
Rady Miejskiej w Dobrej
z dnia 29 grudnia 2009 r.
w sprawie: ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2009
Na podstawie art. 191 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 ze zmianami)
Rada Miejska w Dobrej u c h w a l a, co następuje:
§ 1
- Ustala się wykaz wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2009, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
- Wykaz o którym mowa w ust. 1 zawiera plan finansowy tych wydatków w podziale na działy i rozdziały klasyfikacji budżetowej i określa ostateczny termin dokonania każdego wydatku.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
U z a s a d n i e n i e
do Uchwały Nr XXVIII/211/09 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 29 grudnia 2009r. w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2009
Korzystając z ustawowego uprawnienia Rada Miejska w Dobrej ustala wykaz wydatków niewygasających z końcem 2009 roku na kwotę 184.523,00 zł. Realizowane zadanie inwestycyjne ma charakter operacji wykonywanej bezpośrednio w terenie więc warunki gruntowe i pogodowe maja zasadnicze znaczenie. W naszym przypadku przy realizacji I etapu mają one charakter decydujący. Wysoki poziom wód gruntowych, duże uwodnienie urobku usuwanego ze stawu oraz okresowe złe warunki pogodowe – duża ilość opadów atmosferycznych i niska temperatura, są okolicznościami, które uniemożliwiają wykonanie zadania w zaplanowanym terminie w związku z czym zmuszają do podjęcia uchwały w przedmiotowej sprawie.