ZARZĄDZENIE Nr RO.SO.0050.96.2022 Burmistrza Dobrej z dnia 16 grudnia 2022 r. w sprawie sporządzenia i ogłoszenia wykazu obejmującego część nieruchomości przeznaczoną do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony.
Zarządzenie
Nr RO.SO.0050.96.2022
Burmistrza Dobrej
z dnia 16 grudnia 2022 r.
w sprawie sporządzenia i ogłoszenia wykazu obejmującego część nieruchomości przeznaczoną do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079, 1561) w związku z art. 35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 r. poz. 1899, z 2022 r. poz. 1846, 2185) zarządza się, co następuje:
§1.
1. Podaje się do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości obejmujący część działki oznaczonej w rejestrze gruntów numerem ewidencyjnym 1717/1, położonej w obrębie Dobra, gm. Dobra, o powierzchni 0,1919 ha, przeznaczonej do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony, szczegółowo opisanej w Załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
- Wykaz, o którym mowa w ust. 1, podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej od dnia 20 grudnia 2022 r., na okres 21 dni,
- Informację o wywieszeniu wykazu podaje się do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w prasie lokalnej - Echo Turku oraz na stronie internetowej Urzędu: http://dobra24.pl, a także w Biuletynie Informacji Publicznej: http://dobra.nowoczesnagmina.pl.
§ 2.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler