Zarządzenie

Nr RO.SO.0050.96.2022

Burmistrza Dobrej

z dnia 16 grudnia 2022 r.

 

w sprawie sporządzenia i ogłoszenia wykazu obejmującego część nieruchomości przeznaczoną do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony.

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079, 1561) w związku z art. 35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 r. poz. 1899, z 2022 r. poz. 1846, 2185) zarządza się, co następuje:

 

§1.

1.      Podaje się do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości obejmujący część działki oznaczonej w rejestrze gruntów numerem ewidencyjnym 1717/1, położonej w obrębie Dobra, gm. Dobra, o powierzchni 0,1919 ha, przeznaczonej do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony, szczegółowo opisanej w Załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

  1. Wykaz, o którym mowa w ust. 1, podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej od dnia 20 grudnia 2022 r., na okres 21 dni,
  2. Informację o wywieszeniu wykazu podaje się do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w prasie lokalnej - Echo Turku oraz na stronie internetowej Urzędu: http://dobra24.pl, a także w Biuletynie Informacji Publicznej: http://dobra.nowoczesnagmina.pl.

 

§ 2.

Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa.

 

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Burmistrz Dobrej

/-/ Tadeusz Gebler