Informacja w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: Przebudowie drogi gminnej w m. Mikulice
Znak sprawy: IGŚ-7624/8/09
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt.9 oraz art. 33 z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczony został wniosek złożony przez Pana Kazimierza Rosiaka przedstawiciela Biura Projektów „DIAMENT”, 62-510 Konin, ul.. Dworcowa 9/5, działającego z pełnomocnictwa Gminy Dobra, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „ Przebudowie drogi gminnej w m. Mikulice „- działki o nr 253,312 – obręb Pikulice.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 21 dni licząc od dnia 05.08.2009r.
W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Rozwoju Gospodarczego, Infrastruktury, Geodezji i Gospodarki Gruntami, Rolnictwa oraz Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 10a w godz. 7.30 – 15.30.
BURMISTRZ DOBREJ
Andrzej Piątkowski