OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Dobrej
BURMISTRZ DOBREJ
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
ds. gospodarki nieruchomościami i mienia komunalnego
w Urzędzie Miejskim w Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
Termin składania dokumentów: 31 październik 2022 roku
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe II stopnia (magisterskie)[1];
3) minimum 2 letni staż pracy;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia;
7) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku;
8) znajomość regulacji prawnych w zakresie:
a) Kodeksu postępowania administracyjnego,
b) ustawy o gospodarce nieruchomościami,
c) ustawy o samorządzie gminnym,
d) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
e) ustawy o ochronie zwierząt;
9) biegła umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów, itp.).
2. Wymagania dodatkowe:
1) minimum roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530);
2) czynne2 prawo jazdy kat. B;
3) umiejętność analitycznego myślenia;
4) umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
5) terminowość, dokładność, odpowiedzialność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie ewidencji gruntów i budynków znajdujących się w zasobach komunalnych;
2) Prowadzenie ewidencji umów związanych z dzierżawą gminnych gruntów komunalnych;
3) Prowadzenie inwentaryzacji i komunalizacji gruntów Skarbu Państwa na terenie gminy
i miasta Dobra;
4) Prowadzenie spraw dotyczących najmu lokali użytkowych;
5) Udział w pracach komisji przetargowej zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami;
6) Udział w pracach komisji powołanej w celu zbycia nieruchomości;
7) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania i organizowania procedur związanych ze zbywaniem lokali użytkowych;
8) Prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem w ramach ustaw szczególnych;
9) Tworzenie programu gospodarowania mieszkaniowego zasobu gminy;
10) Ustalanie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Dobra;
11) Gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Dobra;
12) Zlecanie wyceny nieruchomości i sporządzanie operatu szacunkowego;
13) Oddawanie w trwały zarząd nieruchomości;
14) Przekazywanie nieruchomości na cele szczególne;
15) Zbywanie, nabywanie oraz dzierżawa gruntów komunalnych;
16) Prowadzenie nadzoru nad zasobem – akty własności;
17) Prowadzenie spraw związanych z ochroną zwierząt;
18) Prowadzenie spraw związanych z utylizacją zwierząt padłych na terenie gminy Dobra;
19) Realizowanie zadań związanych z targowiskiem miejskim (rezerwacja miejsc handlowych);
20) Realizacja praw i obowiązków gminy jako spadkobiercy w sprawach związanych
z dziedziczeniem;
21) Prowadzenie spraw dotyczących ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach wchodzących w skład gminnego zasobu nieruchomości.
4. Informacja o warunkach pracy na oferowanym stanowisku:
1) miejsce pracy:
praca w budynku Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra;
2) stanowisko pracy:
praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych, stanowisko pracy związane jest z odpowiedzialnością, decyzyjnością, nadmiernym stresem, pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, spotkaniami z pracownikami i mieszkańcami, wymagająca również wyjazdów służbowych;
3) czas pracy:
pełny etat (40 godzin tygodniowo);
4) zasady wynagradzania kandydata zostaną określone w oparciu o rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960).
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony klauzulą o następującej treści „wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Dobrej w celach rekrutacyjnych oraz związanych z przygotowaniem dokumentacji i sprawozdawczości procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 nr 119, s. 1 z późn. zm.)”.
2) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej opatrzone klauzulą o następującej treści „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski
w Dobrej w celach rekrutacyjnych oraz związanych z przygotowaniem dokumentacji
i sprawozdawczości procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 nr 119, s. 1 z późn. zm.)”.
3) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych II stopnia1;
4) wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie3;
5) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych3;
6) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe3;
7) nieposzlakowana opinia3;
8) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska4;
9) oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą danych osobowych3;
10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych3;
11) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
12) inne dodatkowe dokumenty i oświadczenia potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności;
13) w celu ułatwienia kontaktu z kandydatem oferta powinna zawierać dane adresowe
(w tym adres poczty elektronicznej) i nr telefonu, niezbędne do poinformowania o dalszym postępowaniu konkursowym.
6. Termin i miejsce składania ofert:
1) Oferty należy składać osobiście parter - Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego
w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra lub przesłać pocztą na adres Urzędu
w terminie do dnia 31 października 2022 roku do godz. 15:30
2) Oferty winny zostać złożone w zaklejonych/zamkniętych kopertach
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - ds. gospodarki nieruchomościami i mienia komunalnego”.
3) Decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miejskiego w Dobrej. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
7. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
8. Informacje dodatkowe:
1) Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Dobrej w trzech etapach:
a) I etap
weryfikacja złożonych przez kandydata dokumentów pod względem formalnym,
na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymagań niezbędnych, oferty złożone po terminie, nie zawierające wszystkich wskazanych w ogłoszeniu dokumentów podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego postępowania konkursowego. Do dalszego postępowania konkursowego nie będą dopuszczeni również kandydaci nie spełniający wymagań niezbędnych, określonych w ogłoszeniu,
b) II etap
ocena kandydatów na podstawie złożonych ofert. Komisja sprawdzi, czy i w jakim stopniu kandydat spełnia wymagania, w tym wymagania dodatkowe, określone
w ogłoszeniu,
c) III etap
przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami. Z uwagi
na sytuację epidemiczną rozmowa kwalifikacyjna może być przeprowadzona w trybie zdalnym/on-line;
2) Wybrani Kandydaci, spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną lub telefonicznie o terminie i sposobie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej;
3) Komisja Konkursowa przeprowadza postępowanie według regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Dobrej oraz kierownicze stanowiska urzędnicze w jednostkach organizacyjnych Gminy Dobra stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr RO.SO.0050.64.2020 Burmistrza Dobrej z dnia 24 sierpnia 2020 roku w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru
na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Dobrej oraz kierownicze stanowiska urzędnicze w jednostkach organizacyjnych Gminy Dobra”;
4) Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (dobra.nowoczesnagmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej
w Urzędzie Miejskim w Dobrej.
W załączeniu:
1) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2) oświadczenie kandydata (ust. 5 pkt. 5-9);
3) oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą danych osobowych;
4) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych.
Dobra, dnia 19.10.2022r. |
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
|
[1] w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce
2 kandydat, jeżeli posiada prawo jazdy kat. B powinien opisać posiadane kompetencje i doświadczenie w kierowaniu pojazdami
3 wzór do pobrania ze strony BIP: dobra.nowoczesnagmina.pl
4 w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie, wzór oświadczenia do pobrania ze strony BIP: dobra.nowoczesnagmina.pl