INFORMACJA
Dobra, dnia 08.09.2022 r.
IGOŚR.ROŚ.6220.14.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2373) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczona została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie farmy fotowoltaicznej PV Piekary II o mocy do 3 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na zachodniej części działek nr 1/4 i 2/1 obręb Piekary, gmina Dobra”.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 08.09.2022 r.
W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 7 w godzinach urzędowania.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Sprawę prowadzi: Zbigniew Szymczak.
IGOŚR.ROŚ.6220.14.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2373) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczona została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie farmy fotowoltaicznej PV Piekary II o mocy do 3 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na zachodniej części działek nr 1/4 i 2/1 obręb Piekary, gmina Dobra”.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 08.09.2022 r.
W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 7 w godzinach urzędowania.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Sprawę prowadzi: Zbigniew Szymczak.
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
informacja_pdwd_6220_14 (14.4kB) | ||
obwiesczenie_decyzja_ost_14 (17.7kB) | ||
PDWD_6220_14_2021 (18.7kB) | ||
decyzja_6220_14_2021 (1.5MB) |
Metadane
Źródło informacji: | Alina Pawłowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Alina Pawłowska |
Data wprowadzenia: | 2022-09-08 15:26:29 |
Opublikował: | Alina Pawłowska |
Data publikacji: | 2022-09-08 15:27:07 |
Ostatnia zmiana: | 2022-09-08 15:27:22 |
Ilość wyświetleń: | 480 |