INFORMACJA
Dobra, dnia 29.06.2022 r.
IGOŚR.ROŚ.6220.04.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2373) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczone zostało postanowienie Burmistrza Dobrej stwierdzające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określając zakres raportu oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn.: „Dostosowanie profilu podłużnego i przekroju poprzecznego rzek Kaczki i Trzemszy wraz z budowlami i kanałami łączącymi”.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 29.06.2022 r.
W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 7 w godzinach urzędowania.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Sporządził: Zbigniew Szymczak, tel.: 63 279 99 35.
IGOŚR.ROŚ.6220.04.2021
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2373) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczone zostało postanowienie Burmistrza Dobrej stwierdzające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określając zakres raportu oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn.: „Dostosowanie profilu podłużnego i przekroju poprzecznego rzek Kaczki i Trzemszy wraz z budowlami i kanałami łączącymi”.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 29.06.2022 r.
W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 7 w godzinach urzędowania.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Sporządził: Zbigniew Szymczak, tel.: 63 279 99 35.
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
informacja_postanowienie_ooś (14.4kB) | ||
obwieszczenie_o_postanowieniu_ooś (37kB) | ||
PDWD_raport (18.9kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Alina Pawłowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Alina Pawłowska |
Data wprowadzenia: | 2022-06-29 09:27:26 |
Opublikował: | Alina Pawłowska |
Data publikacji: | 2022-06-29 09:28:10 |
Ostatnia zmiana: | 2022-06-29 09:28:23 |
Ilość wyświetleń: | 526 |