Zamknij okno
Drukuj dokument
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ »
REJESTR WNIOSKÓW O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ WRAZ Z ODPOWIEDZIAMI
»
ROK 2019
ROK 2019
Artykuły:
Dot. Ilości ryz papieru zakupionych w 2018 roku.
Dot. Czy Gmina Dobra jest zobowiązana do prowadzenia audytu wewnętrznego na skutek przekroczenia kwoty 40 milionów o której mowa w ustawie o finansach publicznych.
Dot. Rozporządzenia w sprawie podniesienia dopuszczalnych poziomow pól elektromagnetycznych .
Dot. wskazania właścicieli Cmentarzy Żydowskich znajdujących sie na terenie Gminy Dobra.
Dot. ilu radców prawnych lub adwokatów prowadzi obsługę prawną na podstawie umów o pracę lub umów cywilnoprawnych.
Dot. działań władzy ustawodawczej i wykonawczej.
Dot.czy Gmina Dobra w okresie od X.2018r do dnia 29.X.2019r nabywała w drodze umowy sprzedaży nieruchomośći pod infrastrukturę drogową.
Dot. informacji ile srodków przeznaczono na zakup i utrzymanie systemów informatycznych.
Dot. obsługi elektronicznych faktur Vat.
Dot. budowy przydomowych oczyszczalni ścieków.
Dot. informacji czy Gmina jest czynnym podatnikiem Vat.
Dot.informacji kto odpowiada za przyjmowanie zgłoszeń w przypadku podejrzenia spalania śmieci/odpadów oraz w jaki sposób można zgłaszać przypadki podejrzenia spalania śmieci.
Dot.uświadamiania obywateli o zagrożeniach płynących z korzystaniaz urządzeń bezprzewodowych.
Dot.podmotów jakie wystąpiły w ciągu oststnich 12 miesięcy o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia .
Dot. informacji w jakiej kwocie zostały naliczone podatki od nieruchomości za 2018 roka w jakiej miasto otrzymało wpłaty za 2018 rok.
Dot.Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
Dot.informacji na temat Raportu o Stanie Gminy Dobra.
Dot.placówek oświatowych które otrzymują wsparcie finansowe z przyznanej gminie rezerwy oświatowej.
Dot. kosztów jakie poniosła Gmina ( Styczeń-Maj 2019r) w związku z korzystaniem z usług telekomunikacyjnych.
Dot. wykonywania audytu wewnętrznego o którym mowa w art. 272 ustawy o finansach publicznych.
Dot. współpracy gmin z innymi podmiotami, jak również jakośc działań instytucji publicznych na poziomie lokalnym.
Dot. informacji o planowanych pokazach sztucznych ogni lub wydarzeń komplementarnych jak pokazy świetlne.
Dot. obsługi prawnej, czy Gmina posiada audytora wewnętrznego, czy Gmina korzysta z usług inspektora ochrony danych osobowych.
Dot informacji czy w Gminie Dobra realizowany jest program sterylizacji/kastracji zwierząt właścicielskich.
Dot. funkcjonowania lub budowy ferm norek, chlewni oraz kurników w związku z którymi w latach 2009-2019 prowadzone były protesty.
Dot. wyszczególnienia parku maszynowego przeznaczonego do zadań oczyszczania Gminy.
Dot.oprogramowania użytkowanego w Urzędzie oraz zapewnienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.
Dot kosztów związanych z korzystaniem z usług telekomunikacyjnych.
Dot. Inspektora Ochrony Danych, oraz przepisów dotyczących ochrony danych przez podmioty sektora finansów publicznych.
Dot. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: budowa 4 sztuk elektrowni wiatrowych w Gmnie Dobra.
Dot. realizacji zadań publicznych realizowanych za pomocą zaangażowania kapitałów prywatnych.
Dot. scanów lub kopii wniosków dyrektorów szkół o udzielenie wsparcia finansowego w roku 2019 na zakup pomocy dydaktycznych składanych w ramach Rządowego programu " Aktywna Tablica"
Dot. liczby posiadanych komputerów i serwerów.
Dot. nakładów pieniężnych poniesionych na zakup nowych na sadzeń drzew w roku 2018.
Dot. Biuletynu Informacji Publicznej.
Dot. funduszy zewnętrznych na utworzenie oraz bieżące funkcjonowanie miejsc wychowania przedszkolnego.
Dot. Inspektora Ochrony Danych, Biuletynu Informacji Publicznej.
Dot. audytu wewnętrznego.
Dot. przekazania adresu skrzynki podawczej ePUAP.
Dot. czy Urząd korzysta z usług podmiotów zewnętrznych w zakresie świadczenia usługi Inspektora Ochrony Danych.
Dot. przekazywania przez Urząd za pośrednictwem kanałów informacyjnych Gminy , bezpłatnych informacji przeznaczonych dla lokalnych Mikroprzedsiębiorców.
Dot. emisji obligacji.
Dot. sprawozdania OS-5, M-06, RRW-2.
Dot. wykazu sołtysów w kadencji 2019-2024.
Dot. czy jednostka posiada stanowisko Archiwisty Zakładowego.
Dot. umowy na świadczenie usługi Inspektora Danych Osobowych.
Dot archiwum zakładowego w Urzędzie Miejskim w Dobrej.
Dot. ochrony danych osobowych po 01.05.2018r.