Zamknij okno
Drukuj dokument
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ »
REJESTR WNIOSKÓW O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ WRAZ Z ODPOWIEDZIAMI
»
ROK 2020
ROK 2020
Artykuły:
Dot. planu zarządzania kryzysowego, planu operacyjnego ochrony przed powodzią, planu ewakuacji I i II stopnia.
Dot informacji na temat nagród oraz dodatków dla urzędników za lata 2017-2020.
Dot. listy firm asenizacyjnych posiadających aktualne pozwolenie na odbiór nieczystości płynnych na terenie Gminy Dobra.
Dot. informacji o pracy zdalnej w Urzędzie
Dot. udostępnienia informacji czy Gmina Dobra nabywała w drodze umowy sprzedaży nieruchomości pod infrastrukturę drogową.
Dot. udostępnienia informacji czy Gmina Doba podjęła Uchwałę w sprawie ograniczeń w zakresie sprzedaży napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży w określonych godzinach.
Dot. podmiotu dostarczającego system informacji prawnej dla zobowiązanego do udzielenia informacji.
Dot. realizacj zadań w obszarze zarządzania budynkami i lokalami mieszkalnymi.
Dot jakie cyfrowe rozwiązania oferuje Urząd mieszkańcom.
Dot informacji czy na terenie Gminy znajdują się Cmentarze Żydowskie.
Dot. liczby mieszkańców, liczby wyborców ujętych w rejestrze wyborców.
Dot. użytkowania maeczek i przyłbic.
Dot. kosztow funkcjonowania Urzędu za 2019 rok
Dot. wydanych Decyzji o warunkach zabudowy i Decyzji o Środowiskowych uwarunkowaniach dla instalacji fotowoltaicznych oraz turbin wiatrowych.
Dot. dofinansowania do instalacji fotowoltaicznych w jednostce samorządu terytorialnego.
Dot. udostępnienia informacji w zakresie: warunki zabudowy nr 61/10 znak sprawy IGŚ-7331/61/10
Dot. czy Urząd stosuje Globalne Numery Lokalizacyjne w celu rejestracji i wymiany dokumentów przez Platformę Elektronicznego Fakturowania.
Dot.Inspektora Ochrony Danych.
Dot. kwot wydatkowanych na zakup środków do dezynfekcji rąk tzw metodą wcierania.
Dot. podpisanych umów ze schroniskiem dla zwierząt oraz z lecznicą weterynaryjną.
Dot. corocznych sprawozdań przekazywanych do GUS-u: OS-3, OS-5, M-06, RRW-2.
Dot. wypełnienia ankiety czy w Urzędzie działa system EZD.
Dot. wydanych decyzji o warunkach zabudowy dla farm fotowoltaicznych.
Dot środków biologicznych i chemicznych stosowanych do uzdatniania wody oraz oczyszczalni ścieków.
Dot.zamówień publicznych.
Dot. informacji o miejscu przechowywania ksiązki ewidencji pobytu na polowaniu indywidualnym.
Dot. zasad funkcjonowania organów władzy publicznej , polityki władz, danych publicznych, majątku publicznego.
Dot. czy Gmina Dobra prowadzi zielony budżet obywatelski.
Dot. udzielonych przez jednostkę zamówień publicznych.
Dot. energii elektrycznej i Punktów Poboru Energii.
Dot. czy Gmina posiada listę oficjalnych adresów e-mail do komunikacji zdalnej z jednostkami pomocniczymi.
Dot. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obszarów pasa technologicznego linii elektroenergetycznej 220kV relacji Adamów- Pabianice.
Dot. informacji czy zostały przekazane informacje o wyborcach Poczcie Polskiej.
Dot.informacji które szkoły w Gminie skorzystały z dofinansowania wyposażenia na pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji podstawy programowej.
Dot. podjętych w gminie środków ochrony krajobrazu.
Dot. czy Gmina Dobra prowadzi budżet obywatelski.
Dot. systemu bezpieczeństwa informacji, w tym zapewnienia cyberbezpieczeństwa w urzędzie poprzez wypełnienie ankiety.
Dot. wysoości ceny za zakup energii elektrycznej oraz o wskazanie do kiedy obowiązują umowy na zakup energii elektrycznej.
Dot. opieki nad bezdomnymi zwierzętami i ich wyłapywanie.
Dot.inspektora Ochrony Danych Osobowych.
Dot.urządzeń badających jakość powietrza.
Dot inspektora Ochrony Danych Osobowych.
Dot. prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu w roku 2019.
Dot. decyzji o wydanych warunkach zabudowy i decyzjach środowiskowych.
Dot. informacji kto był burmistrzem w kadencji 1990r-1994r,1994r-1998r, 1998r-2000r.
Dot. Informacji na temat raportu o stanie Gminy Dobra.