Dotyczy uruchomienia Asystenta Postępowania
Szanowni Państwo,
Z dniem 1 stycznia 2022 roku została uruchomiona nowe narzędzie Asystent Postępowania. Za pomocą tej aplikacji będzie można wyszukać postępowanie przygotowane i opublikowane za pomocą tego portalu, a także opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych http://dobra.nowoczesnagmina.pl/?c=179. Asystent Postępowania zawiera również moduł do planowania postępowań o udzielenie zamówienia. Dzięki programowi wykonawca będzie mógł również zadać pytanie zamawiającemu oraz zlożyć bądź wycofać ofertę.
Program dostosowany do wymogów elektronizacji (umożliwia złożenie oferty oraz pełną komunikację wykonawcy z zamawiającym) https://postepowania.pl/
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobra/postepowania .
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Wsparciem merytorycznym: https://postepowania.pl/kontakt/ pod nr telefonu 517590851 l.strzezynski@postepowania.pl gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora systemu.
UWAGA! dostęp do modułu składania ofert dla WYKONAWCÓW jest bezpłatny!
Życzymy wszystkim dobrej współpracy i pozytywnie rozstrzygniętych ofert.
Z wyrazami szacunku,
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler