ZARZĄDZENIE RO.SO.0050.1.2020

Burmistrza Dobrej

z dnia 9 stycznia 2020 roku

w sprawie sporządzenia i ogłoszenia wykazu obejmującego grunt celem ustawienia na nim garażu typu blaszak do oddania w dzierżawę na czas oznaczony do 3 lat.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.) w związku z art. 35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 2204 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§1

1. Podaje się do publicznej wiadomości wykaz dotyczący części gruntu położonego w obrębie Dobra, gm. Dobra, oznaczonego w rejestrze gruntów numerem ewidencyjnym działki 2061 o powierzchni 8,6 m2 przeznaczonego do oddania w dzierżawę na czas oznaczony do 3 lat, szczegółowo opisanego w załączniku do niniejszego zarządzenia.

2. Wykaz, o którym mowa w ust. 1, podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej na okres 21 dni.

3. Informację o wywieszeniu wykazu podaje się do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w prasie lokalnej - Echo Turku oraz na stronie internetowej Urzędu: http://dobra24.pl, a także w Biuletynie Informacji Publicznej: http://dobra.nowoczesnagmina.pl.

§ 2

Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Dobrej.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Dobrej

/-/ Tadeusz Gebler