Dobra dnia 25.03.2019 r.

IGOŚR.IOŚ.6220.1.2019

 

Informacja o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewid. 94, obręb  ewidencyjny Józefów, gmina Dobra”.

 

 

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 oraz art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2081) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczony został wniosek złożony przez Inwestora: Pana Przemysława Tomczaka, reprezentowanego przez: Panią Magdę Dzierżanowską oraz Pana Michała Gondka w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewid. 94, obręb  ewidencyjny Józefów, gmina Dobra”.

 

Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 25.03.2019 r.

 

W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 7 (poniedziałek w godz.8:30 – 16:30, wtorek-piątek w godz. 7.30 – 15.30).

 

 

 

      Burmistrza Dobrej

                                                                                                    /-/ Tadeusz Gebler