Zapraszam na XXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu  28 września 2016 r. (środa) o godz. 900 w sali konferencyjnej Centrum Kultury  w Dobrej.

 

Porządek obrad :

1.   Otwarcie Sesji.

2.   Stwierdzenie quorum.

3.   Przedstawienie porządku obrad.

4.   Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

5.   Interpelacje i zapytania radnych.

6.   Sprawy samorządu.

7.   Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z  działalności międzysesyjnej.

8.   Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Dobra, informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2016 roku.

9.   Podjęcie uchwał w sprawie:

1)    zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych - projekt Nr XXI/169/16,

2)    zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych - projekt Nr XXI/170/16,   

3)    wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę części gruntu na czas nieoznaczony oraz na odstąpienie od obowiązującego przetargowego trybu zawarcia tych umów  - projekt Nr XXI/171/16,

4)    zapłaty podatków i opłat za pomocą innego instrumentu płatniczego, w tym instrumentu płatniczego, na którym przechowywany jest pieniądz elektroniczny– projekt Nr XXI/172/16,

5)    przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – projekt Nr XXI/173/16,

6)   zmiany uchwały budżetowej na 2016 rokprojekt Nr XXI/174/16, 

10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski.

12. Zamknięcie obrad.

 

 

Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz.446)

  

            Przewodniczący

      Rady Miejskiej w Dobrej

                                                                                                /-/  Sebastian Gwizdalski