RADA MIEJSKA
W DOBREJ Dobra, dnia 18.05.2022 RO.SOR.0002.5.2022 ZAWIADOMIENIE Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) zwołuję XLVII Sesję Rady Miejskiej w Dobrej na dzień 26 maja 2022 r. (tj. czwartek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej z następującym porządkiem obrad: 1. Otwarcie Sesji. 2. Stwierdzenie quorum. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z XLVI sesji Rady Miejskiej w Dobrej. 5. Interpelacje i zapytania radnych. 6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał. 7. Sprawy samorządu. 8. Podjęcie uchwał w sprawie: 1) regulaminu korzystania z obiektu rekreacyjnego w miejscowości Linne w gminie Dobra - projekt Nr XLVII/317/22; 2) zmiany nazw ulic w miejscowości Dobra - projekt Nr XLVII/318/22; 3) oceny zasobów pomocy społecznej za 2021 rok - projekt Nr XLVII/319/22; 4) udzielenia dotacji celowej z budżetu gminy na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na terenie gminy Dobra, w miejscowości Miłkowice, nie stanowiącym jej własności - projekt Nr XLVII/320/22; 5) w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Tureckiemu na dofinansowanie kosztów wykonania zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4497P Przykona - Dobra w m. Długa Wieś - budowa chodnika - etap II” - projekt Nr XLVII/321/22; 6) w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Tureckiemu na dofinansowanie kosztów wykonania zadania inwestycyjnego dotyczącego remontu drogi powiatowej ul. Stefana Okrzei w m. Dobra - projekt Nr XLVII/322/22; 7) zmiany uchwały budżetowej na 2022 rok - projekt Nr XLVII/323/22; 8) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2022-2026 - projekt Nr XLVII/324/22. 9. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2021. 10. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2021. 11. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2021. 12. Sprawozdanie z działalności Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej w roku 2021. 13. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2020-2022 za rok 2021. 14. Wolne wnioski i informacje. 15. Zamknięcie obrad. Przewodniczący Rady Miejskiej w Dobrej /-/ Tomasz Gil