Protokół nr 12/08
----------------------------------------------------------
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Dobrej, które odbyło się w dniu 31 marca 2008 r.
w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dobrej.
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej Henryk Gręzicki o godz. 905 otworzył posiedzenie Komisji i po powitaniu oświadczył, iż zgodnie z listą obecności w posiedzeniu uczestniczy 5 radnych: Henryk Gręzicki – przewodniczący Komisji, Jan Grzelak – zastępca przewodniczącego oraz członkowie Komisji: Wiesław Ignaczak, Rafał Pietrzak, Kazimierz Turkiewicz, co wobec statutowego składu Komisji wynoszącego 5 osób stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych decyzji.
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Protokołowała obrady – Barbara Wituła – insp. UM w Dobrej.
Porządek obrad :
1. Uzgodnienie wniosku w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Dobrej.
ad: 1.
Przewodniczący oznajmił, że Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Dobrej na swym posiedzeniu w dniu 28 marca 2008 r. omówiła realizację budżetu Gminy i Miasta Dobra za 2007 r.
Radni nie stwierdzili uchybień w jego realizacji, dlatego zaproponował pozytywne zaopiniowanie wykonanie budżetu gminy za 2007 rok.
Następnie Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Henryk Gręzicki przedstawił projekt uchwały w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Dobrej wraz uzasadnieniem.
Członkowie Komisji Rewizyjnej pozytywnie zaopiniowali przedstawiony projekt uchwały.
Przewodniczący zarządził przegłosowanie „Uchwały w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za 2007 r.”
W posiedzeniu komisji uczestniczyło pięciu członków komisji.
Uchwała wraz z uzasadnieniem w głosowaniu jawnym została przyjęta jednogłośnie. „Za” głosowali: Przewodniczący: Henryk Gręzicki, zastępca przewodniczącego: Jan Grzelak oraz członkowie Komisji: Wiesław Ignaczak, Rafał Pietrzak, Kazimierz Turkiewicz
Uchwała Nr 2/08 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 31.03.2008 r. w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za 2007 r. stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
Uzgodniono, że powyższa uchwała wraz z uzasadnieniem wniosku zostanie przekazana Regionalnej Izbie Obrachunkowej, Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Dobrej i radnym.
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Dobrej
Henryk Gręzicki