Protokół nr 10/08
-------------------------------------------------------------------------------------------------------- z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej, które odbyło się w dniu 25.02.2008 r. w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dobrej. Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej Henryk Gręzicki o godz. 1005 otworzył posiedzenie Komisji i po powitaniu oświadczył, iż zgodnie z listą obecności w posiedzeniu uczestniczy 4 radnych: Henryk Gręzicki – przewodniczący, Jan Grzelak – zastępca przewodniczącego oraz członkowie Komisji: Wiesław Ignaczak i Kazimierz Turkiewicz, co wobec statutowego składu Komisji wynoszącego 4 osoby stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych decyzji. Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu. Protokołowała obrady – Barbara Wituła – insp. UM w Dobrej. Porządek obrad : Plan pracy Komisji Rewizyjnej na 2008r. ad: 1. Przewodniczący Henryk Gręzicki poinformował radnych, że zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i Statucie Gminy Dobra Komisja Rewizyjna do końca I kwartału musi przedstawić plan pracy. Wypracowany został plan pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2008 w następującym brzmieniu: LUTY Przyjęcie planu pracy na 2008 r. MARZEC Ocena sprawozdania z wykonania budżetu za 2007 r. Opracowanie rocznego sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej za 2007 r. KWIECIEŃ Uzgodnienie wniosku w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Dobrej MAJ Kontrola funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Dobrej CZERWIEC Realizacja ustawy w sprawie utrzymania czystości i porządku w gminie. /Regulamin Utrzymania i Porządku na terenie Gminy i Miasta DOBRA-Uchwała nr V/23/97 RM w Dobrej z dnia 16.10.1997 r./ Informacja z realizacji programu „Wszystko zaczyna się od marzeń” WRZESIEŃ Kontrola z funkcjonowania Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Dobrej Informacja z funkcjonowania oświaty na terenie miasta i gminy Dobra PAŹDZIERNIK Kontrola wykonania uchwał Rady Miejskiej od początku kadencji LISTOPAD Kontrola wykorzystania środków w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy w Dobrej Inne zadania zlecone przez Radę Miejską w Dobrej Przewodniczący Henryk Gręzicki oświadczył, że plan pracy Komisji Rewizyjnej na 2007 r. zostanie przedstawiony na posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w Dobrej, a następnie projekt uchwały w powyższej sprawie na najbliższej sesji Rady Miejskiej. W związku z tym, że porządek obrad Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej został wyczerpany, przewodniczący Komisji Henryk Gręzicki o godz. 1100 zakończył obrady Komisji, dziękując wszystkim za przybycie i udział w obradach. Protokołowała : Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Inspektor w D o b r e j Barbara Wituła Henryk Gręzicki