Dobra, dn. 07.12.2007
1. Zamawiający: Gmina Dobra Pl. Wojska Polskiego 10 62-730 Dobra, tel, fax. /063/ 279-90-11 Adres e-mail: burmistrz@gmina.dobranet.pl Witryna: http://dobra.nowoczesnagmina.pl 2. Ogłasza przetarg nieograniczony na : Udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 270.000,00 zł (dwieście siedemdziesiąt tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. „Przebudowa drogi gminnej Mikulice - Stefanów” 3. Termin realizacji zamówienia do dnia 28.12.2007 4. Postępowanie nie zostało poprzedzone wstępną kwalifikacją. 5. Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście, w : Urząd Miejski w Dobrej ul. pl. Wojska Polskiego10 62-730 Dobra lub pobrać ze strony internetowej : http://dobra.nowoczesnagmina.pl 6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest: Beata Kmieć tel. 279-90-11 pokój nr 20. Informacji udzielać będzie w godz. 800-1500, adres e-mail: skarbnik@gmina.dobranet.pl 7. W przetargu mogą wziąć udział oferenci niw wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 , spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe: spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w terminie do dnia 2007.12.14 do godziny 1400 9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2007.12.14 o godzinie 1400w siedzibie Zamawiającego w sali narad. 10. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie : a/ cena oferty - 100% Nr sprawy ZP -9/07
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM