Uchwała Nr VII/49/07
z dnia 27 marca 2007 r. w sprawie zmiany uchwały dotyczącej ustalenia trybu postępowania udzielenie dotacji na inne zadania publiczne niż określone w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, sposobu jej rozliczania oraz sposobu kontroli wykonywania zleconego zadania Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 176 ust. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 poz. 2104 ze zmianami) uchwala się co następuje: § 1 W Uchwale Nr VI/39/07 z dnia 28 lutego 2007 r. w sprawie ustalenia trybu postępowania o udzielenie dotacji na inne zadania publiczne niż określone w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, sposobu jej rozliczania oraz sposobu kontroli wykonywania zleconego zadania wprowadza się następujące zmiany : 1. uchyla się w § 7 ust. 1 pkt 4 2. uchyla się w § 8 ust. 4 pkt 1 § 2 Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej § 3 Uchwała wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego. Rady Miejskiej w Dobrej