Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 22 lutego 2007 r. w sprawie zmiany uchwały dotyczącej ustalenia terminów płatności przez inkasentów Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 47 § 4a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zmianami) Rada Miejska w Dobrej uchwala, co następuje: § 1 „Ustala się termin płatności opłaty targowej przez inkasenta na środę każdego tygodnia za okres od czwartku z poprzedniego tygodnia do środy po zakończeniu zbierania opłaty targowej w tym dniu.” § 2 § 3 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uchwała Nr V/29/07W Uchwale Nr XV/110/04 z dnia 23 listopada 2004 r. w sprawie ustalenia terminów płatności przez inkasentów § 2 otrzymuje brzmienie
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej