Zamknij okno
Drukuj dokument
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ »
REJESTR WNIOSKÓW O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ WRAZ Z ODPOWIEDZIAMI
»
ROK 2022
ROK 2022
Artykuły:
dot. czy w roku 2022 gmina posiadała kąpieliska zgodnie z Art. 37 Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r.Prawo wodne.
dot udostępnienia poprzez usługę pobierania zbioru danych przestrzennych dla planów miejscowych oraz zbioru danych przestrzennych dla studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzenego.
dot.ilości osób zameldowanych w budynku znajdującym się na terenie działki ewid nr 5173/2 oraz o regulowaniu przez mieszkańców należnego podatku.
dot. inspektora RODO.
czy w latach 1.01.2000 a 29.10.2022 Prezes Rady Ministrów wyznaczył w gminie osobę pełniącą funkcję wójta(burmistrza. prezydenta miasta)
dot.udostępnienia analizy zagrożeń w których występuje zagrożenie dla bezpieczeństwa osób wykorzystujących obszar wodny do pływania.
dot dostawy laptopów wraz z oprogramowaniem dla Gminy Dobra w ramach projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegerowskich w rozwoju cyfrowym -Granty PGR"
dot.rejestru aktów planowania przestrzennego (APP).
dot. inspektora Ochrony Danych Osobowych oraz Audytów KRI.
dot. uchwały krajobrazowej.
dot wydanych decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o środowiskowych uwarukowaniach dla instalacji fotowoltaicznych..
dot. zamówień publicznych.
dot.. numeru konta bankowego.
dot. ustawy o odnawialnych źródłach energii oraz zawartych w niej zmianach rozliczania instalacji fotowoltaicznych.
dot. audytu wewnętrznego.
dot.ilości służbowych samochodów osobowych jaką posiada JST.
dot. przeprowadzenia diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu Cyfrowa Gmina
dot. Studium w którym znajduje się zapis odnośnie lokalizacji elektrowni wiatrowych.
dot.obowiązującch deczji administracyjnych, zezwalających na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej.
dot. elektronicznej ewidencji dróg.
dot. decyzji administracyjnych wydanych watach 2020-2022.
dot. stanu ludności poszczególnych miejscowości i ulic Gminy Dobra na dzień 31.12.2021r.
dot. zgłoszenia zbioru EMUiA.
dot. poprawy efektywności energetycznej.
dot zgłoszenia do Ewidencji zbiorów i usług danych przestrzennych.
dot. odbioru odpadów komunalnych.
dot. wyboru wykonawcy na usługę wykonanie audytu wewnętrznego.
dot. zasobu komunalnego gmin-ankieta
dot. IOD oraz zespołu CSIRT.
dot. zamówień publicznych.
dot. wydanych decyzji środowiskowych oraz o warunkach zabudowy dla instalacji fotowoltaicznych.
dot.czy w Gminie funkcjonuje Młodzieżowa Rada .
dot. gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych.
dot wydanych decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych .
dot wszytstkich dokumentów (uchwał,zmian głosowań) mających związek z herbem Miasta Dobra.
dot decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla elektrowni fotowoltaicznych i wiatrowych.
dot. planów urządzania lasów i pomników przyrody.
dot. opieki nad bezdomnymi zwierzętami.
dot.Inspektora Ochrony Danych.
dot realizacji programu na dotacje do fotowoltaiki i pomp ciepła.
dot szkoleń w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych oraz dot problemu przemocy w rodzinie.
dot nieruchomości i gruntów rolnych przekazanych na rzecz Kościołaoraz związków i gmin wyznaniowych
dot prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwaniem azbestu w roku 2021.
dot.wykonania pomiarów widoczności i natężenia ruchu na przejazdach kolejowych oraz wykonania przeglądów okresowych obiektów inżynierskich.
dot. działań podjętych przez gminę w zakresie przygotowania do funkcjonowania w warunkach gospodarki cyfrowej.