Oznaczenie sprawy: ZP-11/2006                         

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU   NIEOGRANICZONYM

  

1.        Zamawiający:

GMINA DOBRA

Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

Telefon: 0632799011    Fax: 0632799011    

Adres e-mail: urzad.miejski@gmina.dobranet.pl

Witryna: dobra.nowoczesnagmina.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro na:

„Modernizacja pomieszczeń I-go Piętra Przychodni Zdrowia na cele utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy Dziennego pobytu”

 

2.       Przedmiot zamówienia:

„Modernizacja pomieszczeń I-go Piętra Przychodni Zdrowia na cele utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy Dziennego pobytu”

 

      (wg oznaczenia CPV 45.21.52.21-2).

Zakres zamówienia obejmuje przebudowę w/w drogi, w szczególności: roboty rozbiórkowe, roboty murarskie, stolarka drzwiowa, tynki wewnętrzne i licowanie ścian, podłoża i podłogi, roboty malarskie, instalacje elektryczne, instalacje wodno- kanalizacyjne.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

3.    Od wykonawców  wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: nie dotyczy

4.    Wymagany termin realizacji zamówienia: do 31.01.2007r.

5.    Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać za pobraniem pocztowym lub osobiście – cena 20 PLN w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra

6.    Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

w sprawach formalnych –Marta Zasiadczyk pok. Nr 11, Tel: 0632799011    

e-mail: urzad.miejski@gmina.dobranet.pl 

w sprawach merytorycznych –

Informacji udzielać będą w godzinach od 800 do 1500.

7.    W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

7.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,

7.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej upzp,

7.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):

a)    wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia:

-  kierownika robót: posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w robotach podobnych do przedmiotu zamówienia i posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych. Przez roboty podobne do przedmiotu zamówienia, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej. Przez roboty podobne do przedmiotu zamówienia, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć roboty związane z realizacją budów i remontów obiektów użyteczności publicznej.

b)    wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki:

-    wartości co najmniej     50 000   PLN,

- zawierające wykonanie związane z realizacją budów i remontów obiektów użyteczności publicznej.

7.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):

a)    posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia" / "nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 niniejszego ogłoszenia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

8.    Oświadczenia i dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), jakie musi dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1)    wypełniony formularz OFERTA,

2)    kosztorys ofertowy (sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót),

3)    pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 upzp, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia,

4)    kopia dokumentu wadialnego potwierdzona za zgodność z oryginałem,

5)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

6)    aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

7)    aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

8)    aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

9)    wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia wraz z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót drogowych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

10)  doświadczenie zawodowe, tj. wykaz wykonanych zamówień (maksymalnie 5), tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje),

11)  polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

12)  upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy,

13)  parafowany wzór umowy,

14)  oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 upzp oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp.

9.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

10.   Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

11.   Zamawiający nie zamierza:

a)    zawrzeć umowy ramowej,

b)    ustanowić dynamicznego systemu zakupów,

c)    dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

12.   Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.01.2007r. do godziny  1000  .

13.   Otwarcie ofert nastąpi w dniu  05.01.2007r o godzinie  1000 w siedzibie Zamawiającego w Sali nr 8  

14.   Wykonawcy będą związani ofertą przez 15 dni od daty upływu terminu składania ofert.

 Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

A/ Cena - 100%.

16.   Niniejsze ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym UZP oraz opublikowano na stronie internetowej zamawiającego w dniu 28.12.2006r.

 

BURMISTRZ DOBREJ

/-/ Andrzej Piątkowski