Oznaczenie sprawy: ZP-11/2006
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM 1. Zamawiający: GMINA DOBRA Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra Telefon: 0632799011 Fax: 0632799011 Adres e-mail: urzad.miejski@gmina.dobranet.pl Witryna: dobra.nowoczesnagmina.pl ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro na: „Modernizacja pomieszczeń I-go Piętra Przychodni Zdrowia na cele utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy Dziennego pobytu” 2. Przedmiot zamówienia: „Modernizacja pomieszczeń I-go Piętra Przychodni Zdrowia na cele utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy Dziennego pobytu” (wg oznaczenia CPV 45.21.52.21-2). Zakres zamówienia obejmuje przebudowę w/w drogi, w szczególności: roboty rozbiórkowe, roboty murarskie, stolarka drzwiowa, tynki wewnętrzne i licowanie ścian, podłoża i podłogi, roboty malarskie, instalacje elektryczne, instalacje wodno- kanalizacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3. Od wykonawców wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: nie dotyczy 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 31.01.2007r. 5. Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać za pobraniem pocztowym lub osobiście – cena 20 PLN w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra 6. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: w sprawach formalnych –Marta Zasiadczyk pok. Nr 11, Tel: 0632799011 e-mail: urzad.miejski@gmina.dobranet.pl w sprawach merytorycznych – Informacji udzielać będą w godzinach od 800 do 1500. 7. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 7.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 7.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej upzp, 7.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia: - kierownika robót: posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w robotach podobnych do przedmiotu zamówienia i posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych. Przez roboty podobne do przedmiotu zamówienia, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej. Przez roboty podobne do przedmiotu zamówienia, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć roboty związane z realizacją budów i remontów obiektów użyteczności publicznej. b) wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: - wartości co najmniej 50 000 PLN, - zawierające wykonanie związane z realizacją budów i remontów obiektów użyteczności publicznej. 7.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia" / "nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 niniejszego ogłoszenia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 8. Oświadczenia i dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), jakie musi dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA, 2) kosztorys ofertowy (sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót), 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 upzp, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, 4) kopia dokumentu wadialnego potwierdzona za zgodność z oryginałem, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia wraz z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót drogowych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 10) doświadczenie zawodowe, tj. wykaz wykonanych zamówień (maksymalnie 5), tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 11) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 12) upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, 13) parafowany wzór umowy, 14) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 upzp oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp. 9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie zamierza: a) zawrzeć umowy ramowej, b) ustanowić dynamicznego systemu zakupów, c) dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.01.2007r. do godziny 1000 . 13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.01.2007r o godzinie 1000 w siedzibie Zamawiającego w Sali nr 8 14. Wykonawcy będą związani ofertą przez 15 dni od daty upływu terminu składania ofert. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: A/ Cena - 100%. 16. Niniejsze ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym UZP oraz opublikowano na stronie internetowej zamawiającego w dniu 28.12.2006r. BURMISTRZ DOBREJ /-/ Andrzej Piątkowski