Uchwała Nr XXI/170/05
z dnia 24 listopada 2005 r. w sprawie: zmiany budżetu na 2005 rok Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz.1591 ze zmianami), art. 109, art.117, art. 124 ust. 1 i 2 pkt 1 oraz ustęp 3, art. 128 ust.2 pkt.1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. – o finansach publicznych (Dz. U. z 2003r. nr 15, poz.148 ze zmianami) Rada Miejska w Dobrej u c h w a l a, co następuje: § 1 W uchwale nr XVI/116/04 z dnia 29 grudnia 2005 r. Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie: budżetu gminy na 2005 r., zmienionej uchwałą Nr XVII/134/05 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 03 marca 2005 r., zarządzeniem Nr 2/2005 Burmistrza Dobrej z dnia 18 marca 2005 r., zarządzeniem Nr 5/2005 Burmistrza Dobrej z dnia 31 marca 2005r., zarządzeniem Nr 7/2005 Burmistrza Dobrej z dnia 30 maja 2005r., uchwałą Nr XIX/154/05 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 30 czerwca 2005 r., zarządzeniem Nr 14/2005 Burmistrza Dobrej z dnia 12 września 2005r. uchwałą Nr XX/161/05 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 29 września 2005 r., zarządzeniem Nr 17/2005 Burmistrza Dobrej z dnia 30 września 2005r. zarządzeniem Nr 18/2005 Burmistrza Dobrej z dnia 20 października 2005r. zarządzeniem Nr 19/2005 Burmistrza Dobrej z dnia 28 października 2005r. zarządzeniem Nr 21/2005 Burmistrza Dobrej z dnia 15 listopada 2005r. wprowadza się następujące zmiany: 1. W § 1 uchwały kwotę dochodów w wysokości 10.092.635,03 zł w tym: dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.300.162,00 zł, zastępuje się kwotą w wysokości: 10.312.013,20 zł w tym: dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.430.162,00 zł W § 2 uchwały kwotę wydatków w wysokości 10.452.988,03 zł w tym: wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.300.162,00 zł, zastępuje się kwotą w wysokości: 10.672.366,20 zł w tym: wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.430.162,00 zł Załącznik nr 6 do uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały. W załączniku nr 1 do uchwały „Dochody budżetu na 2005r.” wprowadza się następujące zmiany: zwiększa się plan dochodów budżetu o kwotę 219.378,17 zł tego: dz. 750 rozdz. 75023 § 2320 o kwotę - 77.904,00 zł dz. 756 rozdz. 75615 § 0910 o kwotę - 2.700,00 zł rozdz. 75618 § 0460 o kwotę - 1.739,52 zł § 0480 o kwotę - 1.670,10 zł § 0490 o kwotę - 450,00 zł dz. 854 rozdz. 85401 § 0690 o kwotę - 50,00 zł dz. 900 rozdz. 90015 § 0970 o kwotę - 4.864,55 zł dz. 852 rozdz. 85212 § 2010 o kwotę - 130.000,00 zł W załączniku Nr 2 do uchwały „Wydatki budżetu na 2005 rok” wprowadza się następujące zmiany: zwiększa się plan wydatków budżetu o kwotę 235.378,17 zł z tego: dz. 750 rozdz. 75023 § 6060 o kwotę - 77.904,00 zł dz. 754 rozdz. 75412 § 4170 o kwotę - 1.480,00 zł § 4210 o kwotę - 1.641,00 zł § 4260 o kwotę - 209,00 zł § 4300 o kwotę - 450,00 zł dz. 851 rozdz. 85154 § 4210 o kwotę - 1.670,10 zł dz. 854 rozdz. 85401 § 4220 o kwotę - 50,00 zł dz. 900 rozdz. 90015 § 4260 o kwotę - 19.974,07 zł dz. 926 rozdz. 92601 § 4210 o kwotę - 1.830,00 zł § 4260 o kwotę - 170,00 zł dz. 852 rozdz. 85212 § 3110 o kwotę - 126.188,00 zł § 4210 o kwotę - 3.812,00 zł zmniejsza się plan wydatków budżetu o kwotę 16.000,00 zł z tego: dz. 852 rozdz. 85214 § 4330 o kwotę - 16.000,00 zł dokonuje się przeniesień między działami i paragrafami w następujący sposób: Wydatki - zadania własne dz. 010 rozdz. 01005 § 4300 zmniejsza się o kwotę - 3.000,00 zł rozdz. 01010 § 2900 zmniejsza się o kwotę - 714,00 zł rozdz. 01030 § 2850 zmniejsza się o kwotę - 1,74 zł § 4580 zwiększa się o kwotę - 1,74 zł rozdz. 01095 § 4260 zwiększa się o kwotę - 1.700,00 zł dz. 500 rozdz. 50095 § 4300 zmniejsza się o kwotę - 42,40 zł dz. 600 rozdz. 60095 § 4590 zmniejsza się o kwotę - 1.199,50 zł dz. 700 rozdz. 70005 § 4300 zwiększa się o kwotę - 3.000,00 zł rozdz. 70095 § 4260 zmniejsza się o kwotę - 1.800,00 zł § 4530 zwiększa się o kwotę - 1.800,00 zł dz. 750 rozdz. 75023 § 4110 zmniejsza się o kwotę 2.330,40 zł § 4260 zwiększa się o kwotę - 1.000,00 zł § 4440 zwiększa się o kwotę - 1.466,50 zł § 6060 zmniejsza się o kwotę - 4.007,00 zł dz. 756 rozdz. 75647 § 4210 zmniejsza się o kwotę - 200,00 zł § 4610 zwiększa się o kwotę - 200,00 zł dz. 801 rozdz. 80101 § 4010 zwiększa się o kwotę - 13.920,00 zł § 4110 zwiększa się o kwotę - 6.296,00 zł § 4120 zwiększa się o kwotę - 858,00 zł § 4260 zwiększa się o kwotę - 606,00 zł § 4270 zmniejsza się o kwotę - 215,00 zł § 4430 zmniejsza się o kwotę - 391,00 zł rozdz. 80110 § 4010 zmniejsza się o kwotę - 35.000,00 zł § 4110 zmniejsza się o kwotę - 6.297,00 zł § 4120 zmniejsza się o kwotę - 858,00 zł rozdz. 80103 § 4010 zwiększa się o kwotę - 6.000,00 zł § 4110 zwiększa się o kwotę - 1.080,00 zł § 4120 zwiększa się o kwotę - 147,00 zł rozdz. 80104 § 4010 zwiększa się o kwotę - 18.500,00 zł § 4110 zwiększa się o kwotę - 3.330,00 zł § 4120 zwiększa się o kwotę - 455,00 zł rozdz. 80113 § 4010 zmniejsza się o kwotę - 2.000,00 zł § 4110 zmniejsza się o kwotę - 360,00 zł § 4120 zmniejsza się o kwotę - 50,00 zł § 4210 zwiększa się o kwotę - 950,00 zł § 4300 zmniejsza się o kwotę - 950,00 zł rozdz. 80146 § 4210 zwiększa się o kwotę - 890,00 zł § 4300 zmniejsza się o kwotę - 890,00 zł dz. 854 rozdz. 85401 § 4010 zmniejsza się o kwotę - 5.000,00 zł § 4110 zmniejsza się o kwotę - 899,00 zł § 4120 zmniejsza się o kwotę - 122,00 zł dz. 900 rozdz. 90015 § 4260 zwiększa się o kwotę - 4.126,80 zł Wydatki - zadania zlecone dz. 751 rozdz. 75101 § 4110 zmniejsza się o kwotę - 0,92 zł § 4120 zmniejsza się o kwotę - 0,92 zł § 4170 zmniejsza się o kwotę - 5,00 zł § 4210 zwiększa się o kwotę - 6,84 zł dz. 754 rozdz. 75414 § 4210 zmniejsza się o kwotę - 401,00 zł § 4300 zwiększa się o kwotę - 401,00 zł § 2 Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej. § 3 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.Rady Miejskiej w Dobrej
Dochody – zadania własne
Dochody – zadania zlecone
Wydatki - zadania własne
Wydatki - zadania zlecone
Wydatki - zadania własne