Uchwała Nr XVII/139/05
Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 3 marca 2005 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2005 r. Na podstawie art.18a ust. 5, art. 21 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. z 2001 r. Dz. U. nr 142, poz. 1591 ze zmianami) w związku z § 106 ust. 2 Uchwały Nr IV/25/03 Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie Statutu Gminy Dobra (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dn. 31 marca 2003 r. Nr 51, poz. 978) Rada Miejska w Dobrej uchwala, co następuje: § 1 Zatwierdza się plan pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2005, tj. LUTY Opracowanie rocznego sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej za 2004 r. Przyjęcie planu pracy na 2005 r. MARZEC Ocena sprawozdania z wykonania budżetu za 2004 r. KWIECIEŃ – MAJ Realizacja wniosków Komisji Rewizyjnej zgłoszonych w laqtach 2003 i 2004. CZERWIEC Przestrzeganie warunków ustawy o zamówieniach publicznych (Prawo Zamówień Publicznych) przez Burmistrza Dobrej i jednostki podporządkowane. Kontrola zawieranych umów przez Burmistrza Dobrej i jednostki podporządkowane. WRZESIEŃ Kontrola wykorzystania środków finansowych uzyskanych z budżetu gminy przez jednostki OSP. LISTOPAD Kontrola funkcjonowania Miejsko – Gminnego Ośrodku Kultury w Dobrej i biblioteki. Sprawy bieżące. § 2 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Przewodniczący Rady Miejskiej/-/ Eugeniusz Żerkowski