Burmistrz Dobrej
plac Wojska Polskiego 10 62-730 Dobra Dobra, dnia 08.02.2021 r. IGOŚR.ROŚ.6220.02.2021 Informacja o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie zespołu 5 elektrowni fotowoltaicznych o łącznej mocy do 5 MW na działce o nr ew. 80 w gminie Dobra, obręb Żeronice”. INFORMACJA Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 283) informuję, że w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o Dokumentach Zawierających Informacje o Środowisku i jego ochronie, umieszczony został wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie zespołu 5 elektrowni fotowoltaicznych o łącznej mocy do 5 MW na działce o nr ew. 80 w gminie Dobra, obręb Żeronice”. Ogłoszenie podlega wywieszeniu na okres 30 dni licząc od dnia 08.02.2021 r. W powyższym okresie istnieje możliwość składania uwag i wniosków dotyczących planowanego przedsięwzięcia w Referacie Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Dobrej – pok. nr 7 w godzinach urzędowania. Burmistrz Dobrej /-/ Tadeusz Gebler