Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze
Kierownik ZGK w Dobrej ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze referent do spraw gospodarki mieszkaniowej i kadr (nazwa stanowiska) 1. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe, ( preferowane ekonomiczne), dobra znajomość pakietu MS Office lub Open Office, dobra znajomość z zakresu; rachunkowości, finansów publicznych, postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, znajomość prawa pracy, doświadczenie w pracy w zakładzie o takim zakresie działania przez minimum 1 rok. 2. Wymagania dodatkowe: Komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność analitycznego myślenia. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową – sporządzanie umów najmu lokali, księgowanie wpłat z tyt. Najmu lokali, windykacją należności czynszowych. Przygotowywanie danych statystycznych. Prowadzenie spraw kadrowych i BHP zakładu. Współpraca z księgową. 4. 4 a) list motywacyjny, b) życiorys (CV), c) ksero dokumentu poświadczającego wykształcenie, d) ksero innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, e) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, f) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku, g) klauzula informacyjna (RODO) 5. Referencje mile widziane. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Dobrej ul. Łąkowa 4 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referent do spraw gospodarki mieszkaniowej i kadr” w terminie do dnia 09.04.2020 r .
Wymagane dokumenty: