RADA MIEJSKA W DOBREJ RO.SOR.0002.14.2019 Dobra, 2019-11-07 ZAWIADOMIENIE Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 j.t.), zwołuję XIV Sesję Rady Miejskiej w Dobrej na dzień 14 listopada 2019 r. (tj. czwartek) o godz. 900 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej z następującym porządkiem obrad: Porządek obrad: 1. Otwarcie Sesji. 2. Stwierdzenie quorum. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 5. Interpelacje i zapytania radnych. 6. Sprawy samorządu. 7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał. 8. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych. 9. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Dobra, informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2018 roku. 10. Podjęcie uchwał w sprawie: 1) określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyjątkiem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków zwolnienia od opłat i trybu ich pobierania - projekt Nr XIV/102/19, 2) ustalenia wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego- projekt Nr XIV/103/19, 3) obniżenia średniej ceny żyta przyjmowaną jako podstawę obliczenia podatku rolnego w 2020 r.- projekt Nr XIV/104/19, 4) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości w roku podatkowym 2020 – projekt Nr XIV/105/19, 5) określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na rok 2020 – projekt Nr XIV/106/19, 6) o zmianie uchwały w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości , na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne – projekt Nr XIV/107/19, 7) wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wysokości stawki takiej opłaty oraz ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek o określonej pojemności – projekt Nr XIV/108/19, 8) zwolnienia z części opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi posiadających kompostownik przydomowy – projekt Nr XIV/109/19, 9) wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz terminu i miejsca składania deklaracji przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra – projekt Nr XIV/110/19, 10) ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno – wypoczynkowe oraz terminie i trybie uiszczania opłaty – projekt Nr XIV/111/19, 11) wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właściciela nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonej na terenie Gminy Dobra – projekt Nr XIV/112/19, 12) uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy Dobra na 2020 rok – projekt Nr XIV/113/19, 13) uchwalenia „Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Dobra na 2020 rok- projekt Nr XIV/114/19, 14) uchwalenia „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2020”- projekt Nr XIV/115/19, 15) zmiany uchwały budżetowej na 2019 rok – projekt Nr XIV/116/19, 16) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2019-2026- projekt Nr XIV/117/19. 11. Wolne wnioski i informacje. 12. Zamknięcie obrad. Przewodniczący Rady Miejskiej w Dobrej /-/ Tomasz Gil