BURMISTRZ DOBREJ

OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE

STANOWISKO PRACY

biuro obsługi klienta

 

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

 

1. Spełnianie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.

2.  Wykształcenie wyższe.

3. Umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), obsługa kserokopiarek.

Wymagania niezbędne pozostałe

1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.

2. Korzystanie w pełni z praw publicznych.

3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.

  4. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Wymagania dodatkowe:

1.       Znajomość przepisów prawa samorządowego i administracyjnego:

-              kodeks postępowania administracyjnego

-              instrukcja kancelaryjna.

2..    Posiadanie cech osobowościowych: sumienność, sprawność, bezstronność i uczciwość.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Realizacja zagadnień związanych z:

- obsługą interesantów Urzędu, w tym: udzielanie informacji o sposobie i trybie załatwiania spraw w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu,

- kierowanie petentów  na właściwe stanowiska merytoryczne,

- wydawanie druków i formularzy, udostępnianie do wglądu aktów prawnych (Dziennik Urzędowy i Monitor Polski),

- zaopatrzeniem w materiały biurowe, obsługa urządzeń biurowych,

- prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej,

- wywieszanie ogłoszeń na tablicy w Urzędzie,,

- prowadzenie na BIP rejestru skarg, wniosków i petycji,

- udostępnianie informacji publicznej, w tym prowadzenie rejestru na BIP,

- obsługa elektronicznej skrzynki podawczej na e-PUAP,

- prowadzenie dystrybucji materiałów promocyjnych,

- prowadzenie spraw z zakresu repatriacji i spraw kombatantów,

- obsługa punktu informacji turystycznej,

- obsługa telefoniczna Urzędu,

- obsługa ksero,

- prowadzenie spraw z zakresu kultury fizycznej,

- realizacja zadań związanych z archiwum zakładowym.

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

Wymiar czasu pracy: pełny etat, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin.


Wymagane dokumenty:

List motywacyjny, życiorys (CV), kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje.

Oferta winna zawierać klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniami podpisanymi przez osobę składającą wymagane dokumenty.
Oferty w zamkniętych kopertach z umieszczonym na nich imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz adnotacją: ,,Konkurs na stanowisko – biuro obsługi klienta’’ należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10 w terminie do dnia 24.01.2019 r. godz.15.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

           
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w ciągu 7 dni po upływie terminu składania ofert.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://dobra.nowoczesnagmina.pl), strona - dobra24.pl oraz tablicy informacyjnej w UM Dobrej.



 

Dobra, dn. 16.01.2019  r.

Burmistrz Dobrej
 
/-/ Tadeusz Gebler