BURMISTRZ DOBREJ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO PRACY biuro obsługi klienta Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Spełnianie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych. 2. Wykształcenie wyższe. 3. Umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), obsługa kserokopiarek. Wymagania niezbędne pozostałe 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego. 2. Korzystanie w pełni z praw publicznych. 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych. 4. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów prawa samorządowego i administracyjnego: - kodeks postępowania administracyjnego - instrukcja kancelaryjna. 2.. Posiadanie cech osobowościowych: sumienność, sprawność, bezstronność i uczciwość. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Realizacja zagadnień związanych z: - obsługą interesantów Urzędu, w tym: udzielanie informacji o sposobie i trybie załatwiania spraw w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu, - kierowanie petentów na właściwe stanowiska merytoryczne, - wydawanie druków i formularzy, udostępnianie do wglądu aktów prawnych (Dziennik Urzędowy i Monitor Polski), - zaopatrzeniem w materiały biurowe, obsługa urządzeń biurowych, - prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej, - wywieszanie ogłoszeń na tablicy w Urzędzie,, - prowadzenie na BIP rejestru skarg, wniosków i petycji, - udostępnianie informacji publicznej, w tym prowadzenie rejestru na BIP, - obsługa elektronicznej skrzynki podawczej na e-PUAP, - prowadzenie dystrybucji materiałów promocyjnych, - prowadzenie spraw z zakresu repatriacji i spraw kombatantów, - obsługa punktu informacji turystycznej, - obsługa telefoniczna Urzędu, - obsługa ksero, - prowadzenie spraw z zakresu kultury fizycznej, - realizacja zadań związanych z archiwum zakładowym. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku. Wymiar czasu pracy: pełny etat, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin. List motywacyjny, życiorys (CV), kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje. Oferta winna zawierać klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniami podpisanymi przez osobę składającą wymagane dokumenty. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://dobra.nowoczesnagmina.pl), strona - dobra24.pl oraz tablicy informacyjnej w UM Dobrej. Dobra, dn. 16.01.2019 r. Burmistrz Dobrej
Wymagane dokumenty:
Oferty w zamkniętych kopertach z umieszczonym na nich imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz adnotacją: ,,Konkurs na stanowisko – biuro obsługi klienta’’ należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10 w terminie do dnia 24.01.2019 r. godz.15.00.
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w ciągu 7 dni po upływie terminu składania ofert.
/-/ Tadeusz Gebler