BURMISTRZ DOBREJ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. kadr i płac Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Spełnianie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych. 2. Wykształcenie wyższe. 3. Umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office). Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny): 1. Znajomość przepisów prawa samorządowego: - ustawa o samorządzie gminnym, - ustawa o pracownikach samorządowych. 2. Znajomość przepisów prawnych regulujących problematykę ze stanowiskiem: - kodeks pracy, - ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych - ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, - ustawa o funduszu sołeckim. 3. Umiejętność obsługi programu Płatnik. 4. Staż pracy na stanowisku związanym z przedmiotem naboru. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku. Wymiar czasu pracy: pełny etat, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Realizacja zagadnień związanych z: - obsługą kadrową Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz jednostek organizacyjnych, - obsługą Urzędu Miejskiego w Dobrej w zakresie ubezpieczeń społecznych, - obsługą płacową Urzędu Miejskiego w Dobrej, - prowadzeniem dokumentacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy Urzędu Miejskiego w Dobrej, - sporządzaniem sprawozdań GUS, - prowadzeniem dokumentacji w zakresie funduszu sołeckiego. Wymagane dokumenty: List motywacyjny, życiorys (CV), kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje. Oferta winna zawierać klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniami podpisanymi przez osobę składającą wymagane dokumenty. Ofertę zamkniętą w kopercie z umieszczonym na niej imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz adnotacją: ,,Konkurs na stanowisko ds. kadr i płac’’ należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10 w terminie do dnia 03.01.2019 r. godz.15.00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu w wymaganym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w ciągu 7 dni po upływie terminu składania ofert. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://dobra.nowoczesnagmina.pl), strona - dobra24.pl oraz tablicy informacyjnej w UM Dobrej. Burmistrz Dobrej Dobra, dn. 19.12.2018 r.
/-/ Tadeusz Gebler