Dobra, dnia 15 listopada 2018 r.
RO.SOR.0002.1.2018 Na podstawie § 5 Postanowienia Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 9 listopada 2018 r. w sprawie zwołania I sesji Rady Miejskiej w Dobrej wybranej w wyborach samorządowych zarządzonych na dzień 21 października 2018 r., zawiadamiam, że w dniu 23 listopada 2018 r. (piątek) o godz. 10:00, w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej, odbędzie się I Sesja Rady Miejskiej w Dobrej, z następującym porządkiem obrad: 2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze na radnego. 3. Złożenie ślubowania przez radnych. 4. Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Burmistrza Dobrej. 5. Złożenie ślubowania przez Burmistrza Dobrej. 6. Stwierdzenie quorum. 7. Uchwalenie porządku obrad. 8. Wybór Przewodniczącego Rady: a) wybór komisji skrutacyjnej; b) zgłaszanie kandydatów na Przewodniczącego Rady; c) przeprowadzenie tajnego głosowania na Przewodniczącego Rady; 9. Przejęcie prowadzenia obrad przez Przewodniczącego Rady. 10. Wybór Wiceprzewodniczących Rady. a) wybór komisji skrutacyjnej; b) zgłaszanie kandydatów; c) przeprowadzenie tajnego głosowania; 11. Dyskusja – wolne wnioski. 12. Zamknięcie I Sesji. Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.) – pracodawca, obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy. /-/ Andrzej Piątkowski