Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia 21-08-2018 Termin składania ofert 29-08-2018 Numer ogłoszenia 1132389 Status ogłoszenia Aktualne Miejsce i sposób składania ofert Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrej, pl. Wojska Polskiego 10, 62 – 730 Dobra – sekretariat pokój nr 8. Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę fotosolar@dobra24.pl Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia Marek Świętochowski Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia 63 279 99 39 Skrócony opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu, dostawie i montażu solarnych systemów grzewczych oraz instalacji fotowoltaicznych wykorzystujących energię słoneczną do produkcji energii elektrycznej. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie następujących miejscowości: Chrapczew, Czajków, Czyste, Dąbrowa, Dąbrowica Kolonia, Długa Wieś, Dobra, Januszówka, Józefów, Kościanki, Linne, Łęg Piekarski, Mikulice, Miłkowice, Młyny Piekarskie, Moczydła, Ostrówek, Piekary, Potworów, Rzechta, Rzymsko, Skęczniew, Stawki, Stefanów, Strachocice, Strachocice Kolonia, Szymany, Ugory, Wola Piekarska, Zagaj, Zborów, Żeronice, Rzymsko BG, Dąbrowica. Kategoria ogłoszenia Usługi Podkategoria ogłoszenia Usługi inne Miejsce realizacji zamówienia Województwo: wielkopolskie Powiat: turecki Miejscowość: Gmina Dobra Opis przedmiotu zamówienia Cel zamówienia Celem zamówienie jest nadzór inwestorski nad prawidłową realizacją zadania pn. " Wykorzystanie energii odnawialnej w gminie Dobra poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych ". Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. " Wykorzystanie energii odnawialnej w gminie Dobra poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych”. Kod CPV 71520000-9 Nazwa kodu CPV Usługi nadzoru budowlanego Harmonogram realizacji zamówienia 1. Zamówienie realizowane będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego zadania pn. " Wykorzystanie energii odnawialnej w gminie Dobra poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych ". (Planowanym terminem zakończenia zadania jest 31.12.2018 r.) Załączniki Pytania i wyjaśnienia Brak pytań i wyjaśnień Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia lub dysponują osobami je posiadającymi. Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia lub dysponują osobami je posiadającymi. Potencjał techniczny Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia lub dysponują osobami je posiadającymi. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy 1. Wypełniony Formularz ofertowy - zgodnie z treścią załącznika Nr 1 Ocena oferty Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji 1. Oferty będą oceniane wg nw. kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi: Wykluczenia Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Zamawiający - Beneficjent Nazwa GMINA DOBRA Adres pl. Wojska Polskiego 10 62-730 Dobra wielkopolskie , turecki Numer telefonu 6327999011 Fax 63 279 99 41 NIP 6681870425 Tytuł projektu Wykorzystanie energii odnawialnej w gminie Dobra poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych Numer projektu RPWP.03.01.01-30-0166/17-00
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji projektu pn. " Wykorzystanie energii odnawialnej w gminie Dobra poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych”.
Szczegółowy zakres robót, które objęte zostaną nadzorem inwestorskim, opisany został w załącznikach Nr 5 i 6.
Załącznik Nr 6 (dokumentacja techniczna) jest do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Dobra pod adresem:
http://dobra.nowoczesnagmina.pl/?a=3300
Zamówienie realizowane jest w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.1 „Wytwarzanie i dystrybucja energii ze źródeł Dobra poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych”.
Szczegółowy zakres robót, które objęte zostaną nadzorem inwestorskim, opisany został w załącznikach Nr 5 i 6.
Załącznik Nr 6 (dokumentacja techniczna) jest do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Dobra pod adresem:
http://dobra.nowoczesnagmina.pl/?a=3300
Zamówienie realizowane jest w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.1 „Wytwarzanie i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych”, Poddziałanie 3.1.1 „Wykorzystanie energii odnawialnej w gminie Dobra poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych.
2. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu, o którym mowa w pkt 1, w przypadku wydłużenia terminu zawartego w umowie z wykonawcą robót.
3. W przypadku nierozpoczęcia robót budowlanych, Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy z Wykonawcą (Inspektorem Nadzoru) bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony Zamawiającego.
Patrz warunek: "Osoby zdolne do wykonania zamówienia"
Patrz warunek: "Osoby zdolne do wykonania zamówienia"
Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę:
1. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają:
a) uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia;
b) doświadczenie w realizacji podobnych przedsięwzięć.
(Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3.)
2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierającego m.in. informację na temat posiadanych uprawnień i doświadczenia wykazanych osób.
(Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 4.)
Zamawiający wymaga wykazania następujących osób, uprawnień i doświadczenia:
1) Inspektor Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65), które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia;
Wykazana osoba musi posiadać następujące doświadczenie:
Kierowanie robotami budowlanymi lub nadzór, co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającej na budowie / przebudowie / rozbudowie systemu grzewczego obejmującego:
- wykonanie instalacji solarnej na budynku
2) Inspektor Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia.
Wykazana osoba musi posiadać następujące doświadczenie:
Kierowanie robotami budowlanymi lub nadzór, co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającej na budowie / przebudowie / rozbudowie instalacji fotowoltaiki o łącznej mocy min. 20 kWp.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji w przypadku posiadania wymaganych uprawnień i doświadczenia przez daną osobę.
2. Oświadczenie dotyczące osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, zawierający informacje na temat posiadanych uprawnień i doświadczenia wykazanych osób
4. Parafowany wzór umowy.
Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa (oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię).
- Cena (C) - 100%
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną w oparciu o powyższy wzór.
4. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt, w tym:
6. Sposób obliczania punktów dla każdego z kryteriów:
Kryterium nr 1 – CENA (C):
Ocenie podlegać będzie cena brutto za wykonanie całości zamówienia, która podana zostanie w formularzu oferty.
Punkty dla poszczególnych ofert obliczone zostaną według następującego wzoru:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Gminą Dobra lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminy Dobra lub osobami wykonującymi w imieniu Gminy Dobra czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.