RADA MIEJSKA
W DOBREJ RO.SOR.0002.43.2018 Dobra,2018-05-30 Zapraszam na XLIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 15 czerwca 2018 r. (piątek) o godz. 1400 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej. Porządek obrad : 1. Otwarcie Sesji. 2. Stwierdzenie quorum. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 5. Interpelacje i zapytania radnych. 6. Sprawy samorządu. 7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej. 8. Absolutorium dla Burmistrza Dobrej za 2017 r. a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dobra za b) przedstawienie sprawozdania finansowego gminy Dobra za 2017 r. c) przedstawienie informacji o stanie mienia Gminy Dobra d) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu e) dyskusja f) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii g) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej w przedmiocie absolutorium z wykonania budżetu gminy Dobra za 2017 r. h) zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem i) głosowanie nad absolutorium dla Burmistrza Dobrej z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok– projekt nr XLIII/322/18, 9. Podjęcie uchwał w sprawie: 1) określenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę Dobra – projekt Nr XLIII/323/18, 2) zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze oraz w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli obowiązujących w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Dobra– projekt Nr XLIII/324/18, 3) zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Gminy Dobra na 2018 rok - projekt Nr XLIII/325/18, 4) wyrażenie zgody na zbycie nieruchomości zabudowanych boksami garażowymi oraz ustanowienia służebności gruntowej - projekt Nr XLIII/326/18, 5) powołania Komisji Statutowej Rady Miejskiej w Dobrej - projekt Nr XLIII/327/18, 10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych. 11. Wolne wnioski. 12. Zamknięcie obrad. Przewodniczący Rady Miejskiej w Dobrej /-/ Sebastian Gwizdalski
2017 r.
z wykonania budżetu gminy Dobra za 2017 r.
o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium
z wykonania budżetu gminy Dobra za 2017 r. – projekt nr XLIII/321/18,