OGŁOSZENIE BURMISTRZA DOBREJ
z dnia 21.11.2017 roku. W SPRAWIE KONSULTACJI Burmistrz Dobrej ogłasza wyniki z przeprowadzenia konsultacji projektu „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018”. Wyniki konsultacji projektu programu współpracy Gminy Dobra W procesie konsultacji „Programu współpracy Gminy Dobra 1) Formularz propozycji złożony przez Miejsko-Gminny Ludowy Klub Sportowy „WICHER” w Dobrej; 2) Formularz propozycji złożony przez Stowarzyszenie rodziców na rzecz rozwoju Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piekarach „Szkoła z Przyszłością” ; 3) Formularz propozycji złożony przez Stowarzyszenie Ochotnicza Straż Pożarna w Piekarach. Szczegółowy wykaz złożonych uwag, opinii i wniosków został zamieszczony w protokole z przeprowadzonych konsultacji, stanowiącym załącznik do ogłoszenia wyników konsultacji. Z poważaniem
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018.
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018” zrealizowanym, zgodnie z Ustawą o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie, następujące organizacje pozarządowe oraz podmioty,
o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie zgłosiły swoje uwagi oraz propozycje: