RADA MIEJSKA
W DOBREJ Dobra, 2017-11-03 Zapraszam do udziału XXXVI nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Dobrej, zwołanej na wniosek Burmistrza Dobrej z dnia 03 listopada b.r., która odbędzie się w dniu 10 listopada 2017 r. (piątek) o godz. 800 w sali konferencyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrej. Porządek obrad : 1. Otwarcie Sesji. 2. Stwierdzenie quorum. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 5. Interpelacje i zapytania radnych. 6. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych. 7. Podjęcie uchwał w sprawie: 1) zmiany uchwały ustalającej zasady udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycieli, którym powierzono stanowiska kierownicze, przyznania zwolnienia od obowiązku realizacji zajęć, ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli nie wymienionych w art. 42 ust. 3 ustawy Karta Nauczyciela - projekt Nr XXXVI/276/17, 2) udzielenia pomocy finansowej Gminie Miejskiej Turek na poczet wydatków związanych z projektem pn. „Partnerstwo lokalne na rzecz rozwoju gospodarczego gmin powiatu tureckiego”. – projekt Nr XXXVI/277/17, 3) zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków - projekt Nr XXXVI/278/17 4) udzielenia opinii dotyczącej rozwiązania stosunku pracy z radnym – projekt Nr XXXVI/279/17, 5) zmiany uchwały budżetowej na 2017 rok – projekt Nr XXXVI/280/17, 6) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2017-2026- projekt nr XXXVI/281/17, 8. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych. 9. Wolne wnioski. 10. Zamknięcie obrad. Przewodniczący Rady Miejskiej w Dobrej /-/ Sebastian Gwizdalski