RADA MIEJSKA
W DOBREJ RO.SOR.0002.27.2017 Dobra,2017-02-17 Zapraszam na XXVII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 27 lutego 2017 r. (poniedziałek) o godz. 900 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej. Porządek obrad : 1. Otwarcie Sesji. 2. Stwierdzenie quorum. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 5. Interpelacje i zapytania radnych. 6. Sprawy samorządu. 7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej. 8. Podjęcie uchwał w sprawie: 1) określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolu prowadzonym przez Gminę Dobra oraz zwolnień z tych opłat- projekt Nr XXVII/204/17, 2) projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego- projekt Nr XXVII/205/17, 3) zamiaru przekształcenia Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Henryka Sienkiewicza w Dobrej poprzez likwidację Szkoły Filialnej im. Stefana Żeromskiego w Piekarach- projekt Nr XXVII/206/17, 4) utworzenia Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Piekarach - projekt Nr XXVII/207/17, 5) zamiaru przekształcenia Przedszkola Samorządowego w Dobrej poprzez likwidację Oddziału Zamiejscowego w Strachocicach oraz Oddziału Zamiejscowego w Piekarach - projekt Nr XXVII/208/17, 6) utworzenia Przedszkola Samorządowego w Piekarach- projekt Nr XXVII/209/17, 7) utworzenia Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Piekarach – projekt Nr XXVII/210/17, 8) projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego- projekt Nr XXVII/211/17, 9) udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra dla Powiatu Tureckiego na dofinansowanie realizacji zadania powiatu usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest- projekt Nr XXVII/212/17, 10) przystąpienia Gminy Dobra do projektu pozakonkursowego oraz wyrażenia zgody na zawarcie partnerstwa na rzecz realizacji projektu pozakonkursowego „Poprawa dostępu oraz rozszerzenie usług opiekuńczych i asystenckich oraz usług wsparciach rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Tureckim", realizowanego w ramach Poddziałania 7.2.1 Usługi społeczne – projekty pozakonkursowe realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego i ich jednostki organizacyjne w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020.- projekt Nr XXVII/213/17 11) zmiany uchwały budżetowej na 2017 rok – projekt Nr XXVII/214/17, 9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych. 10. Wolne wnioski. 11. Zamknięcie obrad. Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz.446) Przewodniczący Rady Miejskiej w Dobrej /-/ Sebastian Gwizdalski