Gmina Dobra
Znak sprawy: IGOŚR.ZO.1.2017.ZS
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dotyczy zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tyś Euro)
wykonanie usług z zakresu promocji projektu pn: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobra: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w miejscowości Piekary 49, Centrum Kultury i OSP - ul. Dekerta 34” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020”
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Dobra
Pl. Wojska Polskiego 10
62-730 Dobra
dobra.nowoczesnagmina.pl
Fax: 63 2799941
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Rodzaj zamówienia: Usługi
Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
2.1. Opis oraz zakres wykonania dwóch tablic informacyjnych zewnętrznych:
• Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch jednostronnych tablic informacyjnych zewnętrznych z PCV o grubości min. 1 cm o wymiarach min. 80 cm wys. x 120 cm szer. wraz z konstrukcją wsporczą oraz słupkami mocującymi, przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie z jednoczesnym zapewnieniem stabilności konstrukcji. Tablice oraz konstrukcja winny być wykonane w sposób zapewniający ich trwałość i odporność na czynniki atmosferyczne w tym: opady deszczu, śniegu, gradu, nadmiar nasłonecznienia, wiatru itp..
• Zakres zamówienia obejmuje:
- zaprojektowanie tablicy informacyjnej wg poniższych zaleceń – zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów WRPO w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych ujętych w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”,
- zaprojektowanie konstrukcji wsporczej i słupków mocujących,
- wykonanie zaprojektowanych tablic informacyjnych - po jej formalnej akceptacji przez zamawiającego,
- wykonanie zaprojektowanych konstrukcji i słupków mocujących – po jej formalnej akceptacji przez (zamawiającego,
- montaż tablic informacyjnych do konstrukcji mocujących,
- dostawę zmontowanych tablic, konstrukcji i słupków mocujących do miejsca realizacji inwestycji, (Centrum Kultury przy ul. Dekerta 34,
62-730 Dobra oraz Zespół Szkolno – Przedszkolny w m. Piekary 49, 62-730 Dobra),
- montaż tablic wraz z konstrukcją w formie i miejscu uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym.
Tablica informacyjna musi zawierać:
- nazwę beneficjenta;
- tytuł projektu;
- cel projektu;
- zestaw logo – znaki FE i UE oraz herb województwa wielkopolskiego
- adres portalu: www.mapadotacji.gov.pl.
2.2. Opis oraz zakres wykonanie trzech tablic informacyjnych wewnętrznych:
• Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie trzech jednostronnych tablic informacyjnych wewnętrznych PCV o wymiarach min. A3 (297 mm wys. x 420 mm szer.),
• Zakres zamówienia obejmuje:
- zaprojektowanie tablicy informacyjnej wg poniższych zaleceń – zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów WRPO w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych ujętych w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”
- wykonanie zaprojektowanych tablic informacyjnych - po jej akceptacji przez Zamawiającego,
- dostawę tablic informacyjnych wraz z montażem w formie i miejscu uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym (Centrum Kultury przy ul. Dekerta 34, 62-730 Dobra oraz Zespół Szkolno – Przedszkolny w m. Piekary 49,
62-730 Dobra).
Tablica informacyjna musi zawierać:
- nazwę beneficjenta;
- tytuł projektu;
- cel projektu;
- zestaw logo – znaki FE i UE oraz herb województwa wielkopolskiego
- adres portalu: www.mapadotacji.gov.pl.
2.3. Ogłoszenie w prasie lokalnej w ramach promocji projektu.
· Przedmiot zamówienia obejmuje zamieszczenie w prasie o zasięgu lokalnym – min. powiatu tureckiego dwóch ogłoszeń.
2.3.1. Ogłoszenie jednorazowe opublikowane w terminie 14 dni od udzielenia zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu dokładnej daty publikacji oraz akceptacji treści ogłoszenia z Zamawiającym, na stronach reklamowych, w pełnym kolorze wydruku, wymiar ogłoszenia nie mniejszy niż 150 mm x 100 mm i nie większy niż 170 mm x 130 mm.
Ogłoszenie musi zawierać:
- nazwę beneficjenta;
- tytuł projektu;
- cel projektu;
- zestaw logo – znaki FE i UE oraz herb województwa wielkopolskiego
- adres portalu: www.mapadotacji.gov.pl.
2.3.2. Ogłoszenie jednorazowe opublikowane w okresie od 24.07.2017 r. do 05.08.2017r. po uprzednim uzgodnieniu dokładnej daty publikacji oraz akceptacji treści ogłoszenia z Zamawiającym na stronach reklamowych, w pełnym kolorze wydruku, wymiar ogłoszenia nie mniejszy niż 250 mm x 160 mm i nie większy niż 250mm x 200 mm.
Ogłoszenie musi zawierać:
- nazwę beneficjenta;
- tytuł projektu;
- cel projektu;
- krótki opis podsumowujący realizację projekty wraz z dwoma zdjęciami;
- wysokość wkładu Unii Europejskiej w projekt;
- zestaw logo – znaki FE i UE oraz herb województwa wielkopolskiego;
- adres portalu: www.mapadotacji.gov.pl.
Ważne!
Znaki i informacje na tablicach muszą być czytelne. Tablice informacyjna nie mogą zawierać innych informacji i elementów graficznych. Wzór tablicy dostępny na stronie: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja oraz w: „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
3.1. Termin wykonania zamówienia: ptkt od 2.1 do 2.3.1. 14 dni od dnia udzielenia zamówienia.
3.2. Termin wykonania zamówienia: ptkt 2.3.2. do 05.08.2017 r.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
4.1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
5. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
5.1. Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POŚWIADCZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA
6.1. Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów poświadczających brak podstaw do wykluczenia.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
7.1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną.
7.2. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
1. Zbigniew Szymczak, tel.: (63) 279 99 35, mail: planowanie@dobra24.pl
8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
8.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
8.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA
9.1. Oferty należy składać do dnia 27.01.2017 roku, do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego (adres: Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, Polska).
10. KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT
10.1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:
Nr |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
100% |
10.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 10.1. kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium |
Wzór |
1 |
(Cmin/Cof) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie |
10.3. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.
10.4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
10.5. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
11. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
11.1. Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
11.2. Cenę deklaruje się na formularzu oferty, podając: cenę jednostkową netto, cenę jednostkową brutto, ilość, cenę netto, cenę brutto.
11.3. Zaoferowana cena jest ceną ryczałtową i musi zawierać wszelkie koszty wykonawcy związane z prawidłową i właściwą realizacją przedmiotu zamówienia, przy zastosowaniu obowiązujących norm, z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.
11.4. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
12. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
12.1. Zamawiający nie ustanawia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
13.1. Oferty, należy składać za pośrednictwem:
a) osobiście lub pocztą w formie pisemnej (decyduje data wpływu) na adres Zamawiającego
13.2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane Do oferty należy załączyć:
a) formularz ofertowy
b) parafowany wzór umowy
14. INFORMACJE DODATKOWE
14.1. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
14.2. Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
14.3. Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wynikach rozstrzygnięcia przetargu wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia
15. ZAŁĄCZNIKI
- Formularz oferty;
- Projekt umowy;
- Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
.....................................................