Zarządzenie Nr RO.SO.0050.13.2017

Burmistrza Dobrej

z dnia 19.01.2017r.

 

w sprawie sposobu zgłaszania przedstawicieli organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na członków komisji konkursowej do opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej w roku 2017

 

Na podstawie art. 15 ust. 2a i 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016r. poz. 239 ze zmianami),
w związku z otwartym konkursem ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych w zakresie kultury fizycznej w roku 2017, zarządzam, co następuje:

§ 1

Określa się sposób zgłaszania przedstawicieli organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 239 ze zmianami), na członków komisji konkursowej w otwartym konkursie realizowanym
w trybie ww. ustawy  w dziedzinie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej
w 2017
.

§ 2

1.      W skład komisji konkursowej wchodzą osoby wskazane przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie, które spełniają łącznie następujące kryteria:

1)      nie reprezentują organizacji/podmiotów biorących udział w konkursie;

2)      nie pozostają wobec wnioskodawców biorących udział w konkursie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który mógłby budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności.

2.      Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny.

3.      Do członków komisji konkursowej biorących udział w opiniowaniu ofert stosuje się przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r., poz. 23 ze zmianami) dotyczące wyłączenia pracownika.

4.      Organizacja pozarządowa lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, może zgłosić do wybranego obszaru tylko 1 kandydata.

§ 3

Warunkiem udziału w pracach komisji konkursowej jest przekazanie odpowiednio wypełnionego i podpisanego przez kandydata oraz przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu organizacji zgłaszającej, formularza, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 4

Zgłoszenia należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, w sekretariacie (pokój nr 8), w terminie do dnia 10.02.2017r. do godziny 10.00. Za termin złożenia uznaje się datę wpływu zgłoszenia do urzędu.

§ 5

Wykonanie zarządzenia powierzam Zastępcy Burmistrza.

 

 

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej(strona http://dobra.nowoczesnagmina.pl/, dział Programy i konkursy, Konkurs ofert sport), na stronie internetowej www.dobra24.pl oraz na tablicy ogłoszeń
w Urzędzie Miejskim w Dobrej (Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra).

 

 

Burmistrz Dobrej

     /-/ Andrzej Piątkowski